[centraal]MF-er gespot post het hier deel 50

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanochtend gespot op de Burgemeester Fockstraat in Amsterdam, een zwart/grijze CBR Fireblade (volgen mij een 900 RR). Stond op de stoep geparkeerd.
 
gister rond half 4 bij de rotonde van pond buitenhuis. je reed achter 2 personen busjes richting westzaan en ik moest de rotonde nog op . ik zat op een blauwe R1
 
Vandaag, rond 15:35 uur, op de A1 bij knooppunt Beekbergen richting Apeldoorn.
Yamaha, MN-SF-49. Je reed als middelste in een groepje van 3. Gespot.. :W
 
Laatst bewerkt:
Iemand die regelmatig op Schiphol komt en kan kijken of onze Diversion er nog staat? :') :$
 
Laatst bewerkt:
Vandaag gespot omstreeks 17.30 uur bij de Shell op de Bruistensingel in 's-Hertogenbosch.
Een witte Yamaha YZF Genesis met kenteken: MN-BV-40.
Ik zat in de donkergrijze Renault Laguna station, welke naast je stond te wachten tot er een pomp vrij was.
 
Het was gister maar toch,
Een blauwe Honda CBF met topkoffer 44-MB-NL op de A15 richting Nijmegen T.H.V. Buren geloof ik.
Gespot om 13:22, foto is slecht gelukt dus die laat ik achterwege.
Ik zat helaas ingeblikt voor het werk, maar bij deze gespot!
 
vandaag weer in Rotterdam, nu met foto..


full
 
Op de motorparking bij de 'hoofdingang', zeg maar :)
Je bedoelt achter het M hotel , als je schiphol plaza in loopt dat je dan gelijk de grote Starbucks hebt en daar tegenover dat bloemenkioskje??????????

Heeft de div een sticker???


(wil niet naar doen maak kom net van SPL af en om precies te zijn naast de grote motorparkeerplaats , met drie man , nou ja ik als man en twee dames waarvan 1 mfster , en geen sticker gezien)
 
Voor de spl medewerkers of werkachtigen daar ik zit bij Gate Gourmet op Noord of West deze maanden :W
 
Rond 20.50 op de N512 bij het kruispunt met de Heilooër Zeeweg. Ik stond bij de stoplichten om linksaf naar Egmond aan Zee te gaan, jij ging rechtdoor op een blauwe motor. Merk / model heb ik niets van kunnen zien omdat het al vrij donker was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan