[centraal] MF-er gespot post het hier deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij zelf gespot door een zwarte 'chopper' kwam aardig wat geluid uit :). Je kwam me voorbij op de A44 toen ik afslag bij Oegstgeest nam :W
 
Een groene Kawasaki op de ring van Amsterdam.
Het zal ongeveer rond 13:00 of 14:00 geweest zijn.
Ik wees nog naar je en later haalde je ons weer in.

Ik was de rode Ducati met kenteken op m'n rugzak samen met een van m'n vrienden op een zwart/rode CBR.
Je had geen motorpak aan, alleen een helm op.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf in Rozenburg met VerteX gesproken en zijn vette duc gezien.
Ook heb ik nog een dame gespot die haar motor naast die van mij had geparkeerd. Ik kwam net aan rijden toen jij bezig was met je slot, jij liep daarna weg, ik zag pas zelf bij het weglopen dat jij een sticker had.
Ook reden er rond 1545 uur 3 motoren weg, 1 motor met duo en sticker, 1 motor zonder sticker en de achterste was een dame, er kwam een donker staartje onder je helm vandaan, op een kleine sportmotor met sticker.
 
Laatst bewerkt:
Rond 14.00 uur te Schoonhoven, Soepzoeki met dame.

2013-04-30140537_zps50852804.jpg


Waarom probeerde je vriendjes trouwens hun blok om zeep te helpen? Met een koude motor staan gassen is moord voor je blok. :Y
 
Uurtje of 5, op de A44 werd ik ingehaald door een witte Triumph street triple. Je nam afslag noordwijk. :W
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gespot op de A28 bij Amersfoort richting Utrecht een motorscooter, je had een zwart/grijs textielpak aan met een zwarte helm met wit/grijze accenten. Ik ree nog even naastje en zwaaie maar je keek volgens mij nogal verbaast opzij :P. Ik zat op de zwarte VFR :)
 
Gistermiddag op de A9 richting Alkmaar, een blauwe sportmotor die het gas er flink op hield :+ haalde mij in, ik ging er achteraan, maar moest bij een afslag afslaan.
 
vanmorgen, witte supersport met dubbele undertail exhaust op de A15 rond kwart voor 8 , tussen de file door. kenteken **-TP-82

richting gorinchem :) .. ik zat in mn koekblik want ik dacht; ach, meivakantie, zal wel rustig zijn en wil mijn banden sparen voor m'n vakantie... en toen stond er weer eens een vrachtwagen stil op de weg :(
 
Laatst bewerkt:
vanmorgen, witte supersport met dubbele undertail exhaust op de A15 rond kwart voor 8 , tussen de file door. kenteken **-TP-82

richting gorinchem :) .. ik zat in mn koekblik want ik dacht; ach, meivakantie, zal wel rustig zijn en wil mijn banden sparen voor m'n vakantie... en toen stond er weer eens een vrachtwagen stil op de weg :(

Verkeerde zuunigheid :N
 
vanmorgen, witte supersport met dubbele undertail exhaust op de A15 rond kwart voor 8 , tussen de file door. kenteken **-TP-82

richting gorinchem :) .. ik zat in mn koekblik want ik dacht; ach, meivakantie, zal wel rustig zijn en wil mijn banden sparen voor m'n vakantie... en toen stond er weer eens een vrachtwagen stil op de weg :(

Dat was ik thx voor de spot *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan