[centraal] MF-er gespot post het hier deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkeerde zuunigheid :N


och, vind 't wel fijn om niet 1500 km te rijden voor ik volgende week naar luxemburg ga.. mocht het nat zijn enzo...

rijd op pilot powers en die slijten best snel heb ik me laten vertellen, en er staat al 7K op :+
 
Zondagmiddag 28 april om ongeveer 14:00 gespot op de N369 tussen Harkema en Twijzel, een Cagiva Canyon 500 met kenteken MB-PN-4*. Ik heb een tijdje achter jullie gereden totdat jullie bij de rotonde (bij de Tango) afsloegen richting Twijzel en ik richting Noordburgum :)
 
Gisteren rond 14:45 op de A10 een CBR gespot. Met bijrijder.
Je reed op de A10 vanuit de richting A2 naar de Coentunnelweg.
Wij reden in een Arosa en ik toeterde toen ik langs reed (sticker op de kentekenplaat).


:W
 
mijn eerste spot 8-)

gisteren rond kwart over 2 half 3 in den bosch, je motor stond geparkeerd bij de helftheuvel bij zee&zo :+
full
 
Gespot :W

Wat: Groene ZX6R uit 2000, volgens mij met zwart textiel Rev'it kleding aan.

Waar: Hardenberg Industrieterrein Haardijk

Wanneer: Zojuist +/- 5 minuten terug
 
Laatst bewerkt:
Gespot :W

Wat: Groene ZX6R uit 2000, volgens mij met zwart textiel Rev'it kleding aan.

Waar: Hardenberg Industrieterrein Haardijk

Wanneer: Zojuist +/- 5 minuten terug
:W

Haha dat was ik! was jij toevallig op de fiets?

Thnx voor de spot!

vanmiddag rond 13.15uur blauwe Honda CB 450 gespot. Ik dacht dat je pech had maar je nam even pauze. Toen ik wegliep zei ik nog dat ik je niet hierop MF zou zetten, toch maar gedaan. *D

Goede rit gehad naar Groningen?
 
Vanmiddag 13:45 op de Vroonermeerweg bij Alkmaar een gele motor.
Ik was met mijn gele jas op de trapfiets en kon je niet bijbenen :+
Laat staan dat ik zien kon wat voor motor, gok op cbr600?
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag eerst bij Molenaar een zwarte FJR met topkoffer buiten zien staan en daarna bij Motozoom in Utrecht een blauwe SV waar ik ff naast geparkeerd stond...
 
Vanmiddag rond half twee Flevoweg Kampen een KTM (dacht ik)
Ik reed nog eventjes (schuin) achter je en je ging rechtsaf de Europa Allee op.
 
In Purmerend jij reed op een Yamaha R6 blauwe met een blueflame uitlaat.
Jij ging de ING bank in.
Was rond een uurtje of 5 ik reed op de blauwe Fireblade keek nog naar binnen.
Weetniet of je het zag.

Dus bij deze :W
 
Rond 17:45 op de A4 een zwart met gele Aprilia RSV Mille uit 2002 . Je reed eerst achter me en ging toen tussen de auto's door, ik kwam je nog achterna maar ik had m'n vriendin achter op dus ik deed rustig aan. Kwam je later weer tegen vlak voor een stoplicht waar jij de weg weer op kwam vanaf een parkeer plaatsje bij een busje (dacht eerst dat je was aangehouden) Bij dat stoplicht ging ik links en jij met nog een gele motor rechtdoor. Namens m'n vriendin en mij, gespot! :W
 
Weer eens de bekende BMW R1100GS gespot met zilveren topcase/blik.

Vanaf de ring A10 de A4 op, ik reed je thv knooppunt badhoevedorp voorbij op de S1000RR, volgensmij ging jij de A9 op. Rond 7:40.
 
Vanmiddag rond 1800-1900 thv brasserskade in delft een grijze Kawa z7 nekkid? denk ik dat het was, met duo met blauwe ''vuilniszakjas'' :+.
 
Bekijk Mijn Motor-ForumBekijk onderwerpenVerstuur privéberichtVanmiddag rond half twee Flevoweg Kampen een KTM (dacht ik)Ik reed nog eventjes (schuin) achter je en je ging rechtsaf de Europa Allee op.

:Y klopt dat was ik :W kwam je later in zwolle tegen volgens mij dacht al een sticker te zien.
 
In Purmerend jij reed op een Yamaha R6 blauwe met een blueflame uitlaat.
Jij ging de ING bank in.
Was rond een uurtje of 5 ik reed op de blauwe Fireblade keek nog naar binnen.
Weetniet of je het zag.

Dus bij deze :W

:W
Dat was ik.
Volgens mij heb ik je wel zien staan bij je motor als je op de hoek stond bij Schoonenberg.
Dat je langsreed heb ik gemist. :$
 
Vanmiddag 13:45 op de Vroonermeerweg bij Alkmaar een gele motor.
Ik was met mijn gele jas op de trapfiets en kon je niet bijbenen :+
Laat staan dat ik zien kon wat voor motor, gok op cbr600?

Dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn. :W

Vanmiddag een mooi ritje gemaakt door Alkmaar, Oudkarspel, Zuid-Scharwoude, Bergen, etc...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan