[centraal] MF-er gespot post het hier deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
op de A4 na de beneluxtunnel (en daarvoor ook al een stukkie :P )
MX-41-** Groenige motor. berijder had een fluor hesje aan met grijzig jack eronder met capuchon :)
Je had een tas op je rug. Was om een uurtje of half 4 - kwart voor 4 vanmiddag.
ik zat ingeblikt :W
 
Heb afgelopen dinsdagochtend om 06:25 mezelf gespot op de A27 -O- met als gevolg dat ik de komende tijd even niet te spotten ben '(

52m74h.jpg
 
Gisterenavond, tussen 18:15 en 18:45 op de A10, zwarte Transalp(?). De staart onder de helm uit deed mij vermoeden dat het om een vrouwelijke bestuurster ging. Jij ging rechts de A10 of, ik ging door richting de A4. Ik reed op gele F800S, ook met kentekenplaat sticker.

Wie o wie? :)
Ik gok op JollyJopster :P
 
Gespot 2 Mei 2013

Deze lopende MF,er gespot op de Raadhuisstraat in Amsterdam rond de klok van 11:00 uur.
Ik riep nog ´he een Motorformer...je keek :Y om en liep door......
wij waren de steigerbouwers waar je langs liep... Bij deze dus ff gespot.

full



Gr, Ringo© :W
 
@BlueAngels,

Je bent vervelend! Iedere dag zo vroeg weg en dan ook nog eens zwaaien als een echte pestkop! :r

:+

Succes met het jacht morgen :+
 
gespot! rond 19:10 op de rotonde in teuge stond een zilvergrijze motor stil (naked volgens mij) met bestuurder er naast :p
Ik kwam net over de rotonde gescheurt in m'n rode koekblik richting de beemte, zat nog wel uitgebreid te kijken.
 
Vanmiddag rond 17:00 te Californiaplein, Schalkwijk, Haarlem
Een BMW Boxer met seatpipes. Bestuurder droeg een zwarte helm met daarop een Monster Energie sticker.

Ik stond op mijn werk uit het raam te kijken
 
Vandaag Alblasserdam 17:30, je reed richting brug.
Zwarte motor, geen idee welk soort. Geloof dat er niet heel veel kappen op zaten?
Je zwaaide dacht ik nog ff naar de blauwe motor, met fluor geel persoon die in tegengestelde richting voor het stoplicht stond.
Ik stond er twee auto's achter, ingeblikt. Volgens mij heb ik je een aantal dagen terug ook al gespot.
 
Dat is mijn brommert... 2e keer gespot bij CCAZ in ruim 2 jaar, en nog nooit een andere MF'er gezien eigenlijk. Zelf ook op de motor? :W

Ja, je hebt vanochtend naast mijn motor (ook met sticker) geparkeerd :o

Ik moest alleen nog even naar een andere locatie, toen ik terug kwam was de overdekte stalling vol en stond ik waar jij gisteren stond.
 
Laatst bewerkt:
Non-de-ju, spot je me nu gewoon 2x? :+ :W


haha, zou t?

heb jij zo een ''opvallende'' jas aan gehad in a'dam (zwart met witte mouwen, check de vage foto). Volgens mij zat er idd ook HV in het kenteken :P

Wel heel erg toevallig iig, 2 dagen ertussen op 2 hele verschillende locaties

iig :W :W :W
 
haha, zou t?

heb jij zo een ''opvallende'' jas aan gehad in a'dam (zwart met witte mouwen, check de vage foto). Volgens mij zat er idd ook HV in het kenteken :P

Wel heel erg toevallig iig, 2 dagen ertussen op 2 hele verschillende locaties

iig :W :W :W

Yep.. Das mn textiel jas die ik, heel toevallig, vandaag óók weer aan had! _O-

Maar stoppies bij het stoplicht, voetje optillen met wegrijden.. ja, dat lijkt op mij :W
 
2 spotjes vandaag:

- ducati 898 voor het flevoziekenhuis, kenteken: mz-nv-92
- bmw (690??) gs voor de muziekschool bij de oude bibliotheek in Almere, kenteken: md-nj-68

Bij dezen GESPOT!!!
 
HAHA mooi _O-

Hij rijdt kawa en er zwaaide een kawa naar me met een MF sticker. Dus ik denk dat ie mij bedoelde.... Maar jij woont ook in de buurt dus?

Precies een GPZ500s met zwart en blauw (project fiets moet nog gespoten worden) en inderdaad heel blij aan het zwaaien...

Ja, geinig :P
Ik woon in Blijdorp, Rotterdam-Noord, dus da's wel in de buurt ja ;)

Zal ook naar jou uitkijken, ben er elke dag tussen 17:00 en 18:00 afhankelijk van hoeveel het werk uitloopt...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan