[centraal] MF-er gespot post het hier deel 51

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik spot een beetje laat geloof ik :P

Afgelopen zaterdag, er stonden zaten twee mannen op hun motoren (één met MF-stickert) bij de Intratuin in Barneveld (wel, op de weg naast de intratuin..). Heb nog getoeterd en gewezen naar m'n sticker :P.

Bij deze gespot!


edit: bedankt voor de correctie bibilicious :+
 
Laatst bewerkt:
Ik spot een beetje laat geloof ik :P

Afgelopen zaterdag, er stonden twee mannen op hun motoren (één met MF-stickert) bij de Intratuin in Barneveld (wel, op de weg naast de intratuin..). Heb nog getoeterd en gewezen naar m'n sticker :P.

Bij deze gespot!

Ben je niet gestopt om te vragen waarom ze op hun motoren stonden?
Zal er wel maf hebben uitgezien. :+
 
@BlueAngels,

Je bent vervelend! Iedere dag zo vroeg weg en dan ook nog eens zwaaien als een echte pestkop! :r

:+

Succes met het jacht morgen :+
4uur is mooie tijd toch om te vertrekken, begin om 7uur. :)
Morgen kwart voor 3 zal dan wel even zwaaien, of ben je vrij?

Anders ook een fijne werkdag achter je bureau :+
:W
 
Ja, je hebt vanochtend naast mijn motor (ook met sticker) geparkeerd :o

Ik moest alleen nog even naar een andere locatie, toen ik terug kwam was de overdekte stalling vol en stond ik waar jij gisteren stond.

Ga ik toch maar eens beter opletten :$ ben er zo aan gewend dat ik de enige ben...
 
Gisterenavond, tussen 18:15 en 18:45 op de A10, zwarte Transalp(?). De staart onder de helm uit deed mij vermoeden dat het om een vrouwelijke bestuurster ging. Jij ging rechts de A10 of, ik ging door richting de A4. Ik reed op gele F800S, ook met kentekenplaat sticker.

Wie o wie? :)
That was me :W

Thanks voor de spot!
 
Vandaag rond 7:50 vlakbij het tankstation Q8 De Kooten een Honda CBR 600 met kenteken MR-85-**.
 
Gisteren op de A7 richting kruising Julianaplein, rond 16:45. Incluis MF-stickert!
JBBY5fz.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Zojuist bij winkelcentrum Hoofddorp een groene kawa met racekuipen. :W Motor stond op de stoep geparkeerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan