[centraal] MF-er gespot post het hier deel 53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisterenmiddag rond een uur of 16 reed er een chopper weg bij Rugby Club Hilversum. Zag de sticker toen je langs kwam bij de voetbalclub. Volgens mij had je 44 in je kenteken :P

:W
 
waar wij de ring afgingen waren wij bijna thuis. we waren eerst in assen en toen idd in leek. even kijken naar eventueel een nieuwe bike voor komend jaar

Ah al wel beetje uit wat het gaat worden?

Wie was trouwens de andere? Die zn motor iedere keer zo naar de linker of rechterbaan gooide :?
 
Vandaag een motor gespot in nieuwegein rond half 5. Ik stond links voorgesorteerd om de snelweg op te gaan met mn cb. Had n grote tas achterop. Jij ging rechtdoor, kon niet zien wat voor motor je had gezien je stoplicht groen was, ging nogal snel. Vage spot dus :+ :W


Dat was ik mss wel, stond je links om de A2 ri Den Bosch op te gaan?
 
Ah al wel beetje uit wat het gaat worden?

Wie was trouwens de andere? Die zn motor iedere keer zo naar de linker of rechterbaan gooide :?


Ben er niet echt uit nog. of ik mijn naked z1000 houdt, of een wat nieuwere gsx r.

Die andere fjr was de pa van kameraad van mij.
 
Vanmiddag +-13.45u bij Motoport Hippo, Honda Fireblade kl.geel met wit ,samen met je pa op een rood metallic Honda Deauville.
Je vertrokken daar,was jullie in de zaak al tegengekomen echter wist niet dat je MF-er was ;) :+
 
Haha goeie ;)

En ja zeker. Die kleintjes kunnen daar mooi los gaan zonder gevaar :)

Zat jij in die groep die een wedstrijd 'wie maakt de meeste herrie' aan het doen was met die truck..? Mooi hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Haha goeie ;)

En ja zeker. Die kleintjes kunnen daar mooi los gaan zonder gevaar :)

Zat jij in die groep die een wedstrijd 'wie maakt de meeste herrie' aan het doen was met die truck..? Mooi hoor :)


Als het goed is staan ze ook op camera, mooie locatie inderdaad. :]
 
Haha goeie ;)

En ja zeker. Die kleintjes kunnen daar mooi los gaan zonder gevaar :)

Zat jij in die groep die een wedstrijd 'wie maakt de meeste herrie' aan het doen was met die truck..? Mooi hoor :)


dat waren wij, denk ik... die rode truck bij het crossmotor-terreintje? :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan