(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vannochtend (30-05-2018) omstreeks 7:30 afrit 3(bijlmermeer/ikea) A9 richting de A1.

Een blauwe Peugot 206 met een blondine achter het stuur. 67-ZF-Z*

Zelf zat ik in een rode celica zonder sticker.
*D
Klopt; ik zat in mijn spiegel de Celica te bewonderen en ook toen je me inhaalde! :Y
 
Sorry. ik vond de Celica een stuk interessanter... :+
Verpakking is soms belangrijker dan de inhoud. O-)

My feelings ;(
Niet teveel naar de auto kijken tho, slijt de lak harder. Zit al genoeg verfwerk aan. ;)


Er stond links naast mij een veel interesante auto tho, een compleet rode Abarth 124 spider. :o


qjnioo47xtkd7hdtitjy.jpg
 
Ergens rond 5 uur op de A20 richting gouda, een mooie groene Kawasaki met kenteken MX-**-XV gespot. Je leek samen te rijden met een ander en nam samen de afslag richting Nieuwerkerk a/d Ijssel. Wat een file, he? :P
 
Vandaag op de weg van Brunssum naar Heerlen, groepje van 5 motorrijders, vermoedelijk op weg naar camping "in den hof", geen idee welk type, reed er achter met de auto, toeterde nog maar niemand die het begreep volgens mij...maar bij deze...gespot :t :W
 
Geplaatst op woensdag 30 mei 2018 16:29






Vanmorgen rond 09.30u reed er een BMW f800st vanaf ring A10 naar A'dam-noord via de nieuwe Leeuwardeweg. Kenteken MS-GJ-04. Gespot! :W


Eindelijk weer eens gespot zeg! Maarre heb jou ff gemist of was jij die motor die naast me stond bij de stoplichten? :W
 
Ergens rond 5 uur op de A20 richting gouda, een mooie groene Kawasaki met kenteken MX-**-XV gespot. Je leek samen te rijden met een ander en nam samen de afslag richting Nieuwerkerk a/d Ijssel. Wat een file, he? :P
Ik reed rond die tijd de andere kant op, vond de file idd lang, maar de regen was net wat vervelender :P
 
Vandaag op de weg van Brunssum naar Heerlen, groepje van 5 motorrijders, vermoedelijk op weg naar camping "in den hof", geen idee welk type, reed er achter met de auto, toeterde nog maar niemand die het begreep volgens mij...maar bij deze...gespot :t :W

Zou kunnen zijn dat wij dat waren. Ik heb in ieder geval Brunssum op een bord gezien en eindpunt was inderdaad in den hof, en we reden met een groepje van 5 :P
 
Zou kunnen zijn dat wij dat waren. Ik heb in ieder geval Brunssum op een bord gezien en eindpunt was inderdaad in den hof, en we reden met een groepje van 5 :P

Ja, moet wel, jij had alleen een topkoffer als ik het goed gezien heb... :t ...Vandaag de Eifel in?
 
Ergens rond 5 uur op de A20 richting gouda, een mooie groene Kawasaki met kenteken MX-**-XV gespot. Je leek samen te rijden met een ander en nam samen de afslag richting Nieuwerkerk a/d Ijssel. Wat een file, he? :P

Dat zal ik geweest zijn *O*

Ik reed niet bewust samen, maar zie die motor regelmatig en weet dat die dezelfde afslag moet hebben en daarna dezelfde N weg.
 
Laatst bewerkt:
Dat zal ik geweest zijn *O*

Ik reed niet bewust samen, maar zie die motor regelmatig en weet dat die dezelfde afslag moet hebben en daarna dezelfde N weg.
Woah, heb ik jou eindelijk live gezien! :o *O*

Volgende keer dat ik naar Rotterdam moet, pak ik ook de motor en ga ik zwaaien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan