(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Net een lichtgekleurde Kawasaki 750R, 90er jaren modelletje?, kenteken begon met MJ, op de afrit van de a15 naar de n3. Ik zag je sticker eigenlijk pas onderaan de afrit richting Stadspolders, Dordrecht.
Ik zat op de rode Bandit :W
 
1386721


Oud model r6/r1 met blauw ruitje, ik ging voor je aan de kant *O*:W
 
Sandberg gespot. Kon niet missen, het was een calypsoblauwe motor met daarop een lange in leder gestoken berijder :).
7:58 thv Esso Akermaat bij Heemskerk (A9).
Had je nou een honkbalknuppel uit je rugtas steken?
 
Een of andere Yamaha denk ik.
Vanavond rond 18:30.
Almere Stad.
Je reed eerst een rondje over de Esplanade, zoekend naar iemand leek het,
daarna zette je de motor voor de Bierfabriek naast een zwarte, snelle, dure sportwagen, maar dan wel op de weg.
Die auto reed even later weg.

Waarom bleef je daar nou midden op de weg staan :?
 
Vandaag in Utrecht in de Concordiastraat :W collega op de motor
Leuk dat je ook op MF zit, ik weet alleen niet wat je nickname is hier :X
 

Bijlagen

  • 20190417_075124.jpg
    20190417_075124.jpg
    108 KB · Weergaven: 13

Hey!

Sorry voor de verlate reactie, stond niet meer ingelogd op MF en wist mn ww niet meer.

Maar check, was ik idd ja. Die knuppel betrof een strijkstokkoffertje met de geleende strijkstok die ik die middag weer terug moest brengen ergens in Haarlem.


En nu ik hier toch ff bezig ben, heb gisterenochtend volgens mij Highking gespot op zn Kawa toen ie de oprit afkwam bij Heemskerk, vlak voor de Akermaat.
Ik kon je niet meer inhalen, ging er nl zelf af bij de Akermaat...
 
Eindelijk de eerste spot bij de kroeg:
@ café the hide away
 

Bijlagen

  • IMG_20190419_231741.jpg
    IMG_20190419_231741.jpg
    98,9 KB · Weergaven: 8
Vanavond rond een uur of 2130 op de A1 richting amerfoort net na het het shell tankstation een zwarte Honda Super Blackbird (?) met ledjes in de spiegels.
 
Vanmiddag 16.15 uur van af kerkdriel rontonde op en af richting de restaurant de treurenburg .
Groeten van de harley en bmw 1000r die langs kwamen
 
Bij Anbergen motoren Slagharen 4 stuks dacht ik 👋🏻 Je begreep het niet helemaal😉je vriendin / vrouw wel gelukkig😁
 
Vandaag 2 MF motorfietsen gespot bij de Measlandkeering. Ik zelf was op de mountainbike aan het sporten. 2e paasdag 2019.
20190422_141527.jpg
 
Mf sticker wel gezien, op de a15 vlak voor Gorinchem vanaf Dordrecht, voor de pomp. Kon zo snel je kenteken niet lezen, maar volgens mij hoorde je me toeter wel :?

Reed zelf in rode tankvrachtwagen..
 
Terug
Bovenaan Onderaan