(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Gisteravond ergens tussen half negen en half tien: een rode ER-5 met het getal 46 in het kenteken (als ik het goed heb onthouden) en een MF stickertje op de plaat. Bestuurder had een zwart pak en zwarte rugtas. Je ging vanuit Beverwijk/Velsen-Noord rechtsaf de Velsertunnel in. Ik stond met de auto even naast je voor het stoplicht (ik ging rechtdoor).
:W
Heuj thats me! :]
 
Vanavond rond 21:15 op de Nassaukade in Amsterdam. Een zeer enthousiast zwaaiende, van sticker voorziene, op een goud zwarte gsxr-r rijdende motorforummer gespot!
Ik was op de oude blade :)
 
Gisteren (dinsdag 7 mei) op de N209 bij Bleiswijk (stoplichten Beren) een grijze ?? sportmotor met sticker. Jij reed door groen rechtdoor. Ik stond voor stoplicht linksaf met rood witte Aprilia Tuono Factory.
 
Gisteren (dinsdag 7 mei) op de N209 bij Bleiswijk (stoplichten Beren) een grijze ?? sportmotor met sticker. Jij reed door groen rechtdoor. Ik stond voor stoplicht linksaf met rood witte Aprilia Tuono Factory.
100% dat het dinsdag was? Ik rij daar dagelijks met mijn grijze CBR, inclusief sticker. Rond 8:30 en 17:45. Weet ook niet rond welk tijdstip het was? :)
 
100% dat het dinsdag was? Ik rij daar dagelijks met mijn grijze CBR, inclusief sticker. Rond 8:30 en 17:45. Weet ook niet rond welk tijdstip het was? :)

Het was inderdaad rond 18:00. En ja, volgens mij dinsdag. En als je er dagelijk rijdt, kan het. Toch? ;)
Je reed op de linkerbaan van de twee die rechtdoor gaan daar.

Zal ook de sticker eens op mijn kentekenplaat plakken :P
Ik rijd er drie van de vijf dagen. Rond 07:00 en rond 18:00/18:30.
 
Het was inderdaad rond 18:00. En ja, volgens mij dinsdag. En als je er dagelijk rijdt, kan het. Toch? ;)
Je reed op de linkerbaan van de twee die rechtdoor gaan daar.

Zal ook de sticker eens op mijn kentekenplaat plakken :P
Ik rijd er drie van de vijf dagen. Rond 07:00 en rond 18:00/18:30.
Ah, ja, ik kan me herinneren dat ik je heb zien staan. :P Stickertje plakken en dan spot ik je hopelijk gauw terug!
 
Vanavond even over half zeven op de A12 Utrecht richting Gouda thv de afrit naar de N11/Alphen a.d. Rijn/Leiden: en grijze allroad met bestuurder in grijs pak met zwarte panelen en een sticker op de plaat.
Ik was die pruttelende eencylinder (met donkergroene rugzak)op de rechterbaan. :W
 
Vanmiddag rond 17:00 een witte VW Caddy met “kentekenplaatsticker” achterop. Was in Beverwijk, stoplichten Parallelweg, ik stond te wachten om rechtsaf te slaan. :W
 
Vandaag een KAWASAKI ZXR 750 kenteken M*-45-** geparkeerd bij een huisje net buiten Tynaarlo gespot!

1393621


:W
 
Gisteren rond 17.00u een Suzuki GS500 gespot. Rood met wit was ie. Plaats van handelen was de A2 Amsterdam - Utrecht thv Abcoude. De berijder droeg een felgele botsmuts en had zojuist een mooi boeketje gezien in de berm. Juist toen ie daar rustig van zat te genieten werd ie ingehaald door een motorrijder die toeterend en gebarend iets duidelijk probeerde te maken....
Bij dezen: Je bent gespot. :W
 
Zojuist rond 17.10u binnendoor tussen Vries en Assen een grijze Suzuki SV650 volgensmij? Je kwam me voorbij , ik reed op een Aprilia Shiver (nog zonder MF sticker, motor net gekocht) :W
 
Gisteren rond 17.00u een Suzuki GS500 gespot. Rood met wit was ie. Plaats van handelen was de A2 Amsterdam - Utrecht thv Abcoude. De berijder droeg een felgele botsmuts en had zojuist een mooi boeketje gezien in de berm. Juist toen ie daar rustig van zat te genieten werd ie ingehaald door een motorrijder die toeterend en gebarend iets duidelijk probeerde te maken....
Bij dezen: Je bent gespot. :W

Bij deze een terugspot ;-)
 
Beetje laat, maar toch :W
Wat voor auto heb je? Probeer ik je terug te spotten, mocht je weer met de auto zijn.

Donkergrijze Kia Rio met kenteken HX (moet altijd aan heks denken). Maar zie dit model best veel rondrijden in dezelfde kleur. Daarnaast hoop ik zo min mogelijk met de auto naar het werk te rijden, dus iets met hooiberg en naald :P
 
Beetje vage spot als gevolg van de drukte, maar goed. Tijd en plaats zijn duidelijk: rond 08.30 aan het einde van de A30, richting A1 naar Amerfoort. Berijder had een rugzak en een vrolijk gekleurd hoofddeksel en de motor was voorzien van een zeer glimmende mf sticker. Je reed volgens mij een klein beetje onwennig door de file. Ik ging je voorbij en deed een poging om gespot te roepen, maar dat zul je niet gehoord hebben. Ik reed op de oranje Suzuki met de vale mf sticker (moet nodig een nieuwe bestellen)
 
Laatst bewerkt:
Donkergrijze Kia Rio met kenteken HX (moet altijd aan heks denken). Maar zie dit model best veel rondrijden in dezelfde kleur. Daarnaast hoop ik zo min mogelijk met de auto naar het werk te rijden, dus iets met hooiberg en naald :P

Haha, we gaan het zien. Vandaag eentje tegengekomen, maar die was paars en had geen HX in het kenteken :)
 
Donkergrijze Kia Rio met kenteken HX (moet altijd aan heks denken). Maar zie dit model best veel rondrijden in dezelfde kleur. Daarnaast hoop ik zo min mogelijk met de auto naar het werk te rijden, dus iets met hooiberg en naald :P
Speld :P spreekwoorden zijn mij te lastigB|:$
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan