(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Haha ja dat waren wij zeker @BBen @Bas600. Vandaag 160km samen rondgereden door Boskoop, Gouda en 't Westland. Lekker dagje hoor!

IMG_20200318_174347__01.jpg
 
De laatste paar dagen kom ik hier in het zuiden flink wat tweewielers tegen. En net zag ik er eentje rijden met de beruchte MF sticker.

Het was een Honda. Welk type is mij nog onbekend. Kenteken was 80-MH-HT. Deze zag ik op de A2 bij Born ongeveer.
 
De laatste paar dagen kom ik hier in het zuiden flink wat tweewielers tegen. En net zag ik er eentje rijden met de beruchte MF sticker.

Het was een Honda. Welk type is mij nog onbekend. Kenteken was 80-MH-HT. Deze zag ik op de A2 bij Born ongeveer.
Een honda NC750XD uit 2017 :P

(en nee, ik was het niet, maar als je een kenteken weet kun je hier opzoeken wat daar bij hoort) ;)
 
Vandaag rond 14.00 in Hoedekenskerke. Jij reed op de Molenstraat/Havenstraat richting de Westerschelde, ik kwam voor jou van links vanaf de 's-Gravenpoldersestraat en gaf jou voorrang. Je droeg een hoodie en verder heb ik niet zo opgelet wat voor een motor, maar wel met een M-F sticker O-)
 
of @-Floris- ?

Leuk dat er nog M-Fers in Zld rondrijden..
(ik wasset niet, was niet in Zld dit weekend, en mag op "medische indicatie" van vrouw en dochter niet te dicht bij mn ouders komen want risicogroep...)
 
Ik rijd minimaal twee keer per week N209 > A12 > A27 > A28 > N301 > N705 v.v. dus je zou zeggen genoeg mogelijkheden om gespot te worden :P
 
Tja.. spots.
Heb nu al 7000+ km gereden met de nieuwe boombox.
(bestikkerd, kleintje op de plaat, en grote-Ovale er onder op de taartschep!)

As iemand het oude "Sovjet National Anthem" , of iets anders geks, uit een tunnel hoort klinken, dan ben ik dat...
met de legale snelheid door een tunnel, en dan even de boombox bijna-voluit.
(met 70 door de Hubertus, vliettunnels, Ketheltunnel,.. even genieten - er is trouwens s ochtens vroeg best wat verkeer onderweg)

t 'Seizoen is overduidelijk, zichtbaar en en hoorbaar op Scheveningen en in het land, begonnen,
Maar spots.. nee.
waar is iedereen ??
 
Tja.. spots.
Heb nu al 7000+ km gereden met de nieuwe boombox.
(bestikkerd, kleintje op de plaat, en grote-Ovale er onder op de taartschep!)

As iemand het oude "Sovjet National Anthem" , of iets anders geks, uit een tunnel hoort klinken, dan ben ik dat...
met de legale snelheid door een tunnel, en dan even de boombox bijna-voluit.
(met 70 door de Hubertus, vliettunnels, Ketheltunnel,.. even genieten - er is trouwens s ochtens vroeg best wat verkeer onderweg)

t 'Seizoen is overduidelijk, zichtbaar en en hoorbaar op Scheveningen en in het land, begonnen,
Maar spots.. nee.
waar is iedereen ??
Dat vraag ik me ook af. Rij ook al weer een tijdje rond met de befaamde M-F sticker maar tot nu geen spot gehad. Maar zie wel meer en meer weggebruikers op 2 wielen. Dus ff wachten en wie weet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan