(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Met @FleuRR staan ouwehoeren bij Goedhart in Bodegraven. Hoop dat je hebt kunnen genieten van de rit met de 1290!

IMG_20200616_110004.jpg
 
Met @FleuRR staan ouwehoeren bij Goedhart in Bodegraven. Hoop dat je hebt kunnen genieten van de rit met de 1290!

Bekijk bijlage 1513080
Euh... de 1290 was koud en bokkig, wel leuk eigenwijs. Snap wel waarom mensen een 2-cilinder leuk vinden. :)
Ik heb daarna nog op de 790 een ritje gemaakt, die was voor mij meteen veel meer fun (en financieel haalbaarder:+).
Eerst maar eens een baan vinden; heb ik ook een doel voor de motor... :]

Voor jou ook een plaatje (tenslotte had ik jou gespot!):
7EE6438F-907D-49E2-A0BD-353BD4F23ED5.jpeg
 
Vanochtend, 6 juli, rond 7.30 uur, in Apeldoorn op de Lange Amerikaweg bij de stoplichten richting de A1,
- een bordeauxrode Pan European
- opvallend detail: rijder in motorpak, met nette schoenen en zonder handschoenen
 
Net gespot (10:15), groene power ranger op een Kawa op de verbinding a27-a58. Zat in de auto die voor je opzij ging zodat je de bocht fatsoenlijk kon nemen. Afrit bavel ging je er af :W
 
Zojuist bij de Shell Emmeloord, een rood/zwarte fireblade, je was samen met vrouw/ vriendin op een cbr600, en gingen tanken.
Ik liep daar met de hond 👋🏻
 
Vanmiddag (wellicht) iemand van hier tegen gekomen in de Gaasperdammertunnel vanuit Muiden richting Schiphol.

Blauw/grijze Tracer 900 GT, gele helm. Net even voor 1400 uur.
 
Leeuwarden gisteren, rond een uur of 1830-1845. ben het kenteken vergeten. Ik reed op een grijze GS en je haalde me in.
 
Net in Beverwijk voor de stoplichten bij t tunneltje richting woonboulevard een witte Caddy met kenteken sticker :) ik deed toeter toeter op motorscooter maar je wilde me niet zien denk ik })
Wel opvallend, je ziet niet zoveel Caddy’s met een achterklep in plaats van deuren
 
Laatst bewerkt:
vandaag op het journaal bij de demonstraties waar geknuppeld werd een motor met iemand er op die voor de politie uit stepte :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan