(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Ik denk dat ik wel duidelijk ben geweest Raymond,het kan ook een keer klaar zijn en dat is het nu voor mij.
Gr René
 
En sommige gooien je dan van alles naar je kop,dat zou je van mij niet horen,ik blijf netjes,alleen ik pest een beetje
Groetjes René

@Meneer René ... toch bij deze het vriendelijke verzoek iets minder te pesten, word namelijk niet gewaardeerd door de andere gebruikers.

Je valt al best een tijdje op met de manier waarop je je gedraagt op M-F en dat is niet erg positief. Hou t netjes en vriendelijk aub.




Ik denk dat ik wel duidelijk ben geweest Raymond,het kan ook een keer klaar zijn en dat is het nu voor mij.
Gr René

Nee, nu pas O-)
 
Vanmiddag 12:15h net voor de Moerdijkbrug richting Breda. Een groepje van 3 motoren waarvan alleen de voorrijder een sticker had.
Voorste 2 iets Adventure achtigs. Op afstand leek de voorrijder een achterlicht te hebben bestaande uit 3 ronde lampen in een driehoek. :?
De derde motor (met duo passagier) sloeg samen met mij af richting Waalwijk op de A59, dus ik weet niet of die erbij hoorde.

:Wvanuit een oranje VW Up!
 
Vanmiddag 12:15h net voor de Moerdijkbrug richting Breda. Een groepje van 3 motoren waarvan alleen de voorrijder een sticker had.
Voorste 2 iets Adventure achtigs. Op afstand leek de voorrijder een achterlicht te hebben bestaande uit 3 ronde lampen in een driehoek. :?
De derde motor (met duo passagier) sloeg samen met mij af richting Waalwijk op de A59, dus ik weet niet of die erbij hoorde.

:Wvanuit een oranje VW Up!

Dat was ik samen met @FozzyBear :W
Ik rij een Tracer 900, Fozzy een GS... heeft een paar weken terug zijn V-Strom ingewisseld maar heeft nog geen nieuwe sticker -O-

Rijder 3 hoorde inderdaad niet bij ons maar heeft een stukje met ons opgereden.
 
20201020_155030.jpg
 

De FJR1300 die te koop staat heeft volgens mij een MF-sticker rechts.


Ligt het aan mij of zijn er echt nog zo weinig motorrijders met sticker nu onderweg?:?
 

De FJR1300 die te koop staat heeft volgens mij een MF-sticker rechts.


Ligt het aan mij of zijn er echt nog zo weinig motorrijders met sticker nu onderweg?:?

Wordt bijna niemand meer gespot iig. Echt heeeeel weinig.

Nouja, aan mij ligt dat iig niet.
Denk ook dat de fake crisis ermee te maken heeft, veel mensen die nu thuiswerken enzo..
 
Is hier een apart topic voor?

want hier (in Gouda) word ik wat treurig van, de plantjes zeggen genoeg 😢

73AF60D4-C4C4-44B8-9D39-571FEF5DED51.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan