(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Maandag een verdwaalde MF sticker gevonden in een kastje thuis, dus maar opgeplakt. De FZR had het 3 jaar geleden bij verkoop wel en toen werd er ook nog wel veel gespot. Eens zien of de mille gespot gaat worden. Want het lijkt hier dood te zijn ondertussen.

Niet meer het dagelijks spotten.
We zitten allemaal (nog) te veel binnen hè.... ;)
Voor vele begint het nu weer te worden om (vaker) te gaan motorrijden denk ik en daardoor zal het spotten wel weer toenemen verwacht ik.

Ikzelf heb niet de plaat sticker maar de www.motor-forum.nl sticker op de kentekenplaathouder zitten. Valt ook niet te missen.

Ondanks een 10 jaar 'koos-motorloos' periode van mij, bleef het leuk om MF'ers te spotten. En nu ben ik er zelf ook weer bij sinds deze week! :]
 
Gisteren gespot voor de Benelux tunnel op de A4 richting Den Haag/Amsterdam. Ik reed vanaf de A20 (Vaanplein) naar de Benelux tunnel en kwam deze Triumph tegen:

truimph A4.png

Moet ergens rond 16:30 uur geweest zijn. helaas door een iets te onstabiele opstelling van mijn (low-budget) action cam trilde het beeld teveel om goed te zien welke kenteken het is maar zag in de gauwigheid dat het een Triumph motor was. MF-sticker op het kenteken geplakt.

Iemand die zich herkent adhv de toch iets slechte beeld?

truimph A4-2.png
 
Gisteren gespot voor de Benelux tunnel op de A4 richting Den Haag/Amsterdam. Ik reed vanaf de A20 (Vaanplein) naar de Benelux tunnel en kwam deze Triumph tegen:

Bekijk bijlage 1617044

Moet ergens rond 16:30 uur geweest zijn. helaas door een iets te onstabiele opstelling van mijn (low-budget) action cam trilde het beeld teveel om goed te zien welke kenteken het is maar zag in de gauwigheid dat het een Triumph motor was. MF-sticker op het kenteken geplakt.

Iemand die zich herkent adhv de toch iets slechte beeld?

Bekijk bijlage 1617045
That is I, ik wacht nog steeds op een foto van de onderkant van mn motor... @Hans89
 
Eindelijk eens een MF'er mogen spotten.
Vanochtend rond 8:20 in Amsterdam op de Transformatorweg voor de Spaarndammertunnel.
En oudere Yamaha tour motor.
Kenteken iets van ML-42-..
Sticker zat onder het kenteken.

:W
 
Eindelijk eens een MF'er mogen spotten.
Vanochtend rond 8:20 in Amsterdam op de Transformatorweg voor de Spaarndammertunnel.
En oudere Yamaha tour motor.
Kenteken iets van ML-42-..
Sticker zat onder het kenteken.

:W
Jaaaaa, voor het eerst gespot. Jij reed op een Kawasaki volgens mij. *O*
 
Ja klopt :W
Ik rij hier bijna dagelijks aangezien ik in de Houthavens werk.
Ik heb alleen geen sticker '(
 
Vandaag een hoop motoren gezien, geen M-F'(st)er kunnen spotten sadly, maar wellicht ben ik nog gespot. O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan