(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Hjerteknuser

Frau Grammatik
5 sep 2012
10.532
30
36
Heemskerk
Daarnet, rond 8:30u, op de Driemerenweg (N205) vanaf Rottepolderplein richting Hoofddorp: een metallic blauwe/turquoise BMW, bestuurder met blauwe jas, witte helm. Volgens mij begon het kenteken met MS.
:W

Je kwam mij voorbij bij het eerste stoplicht, nog voor de snelheidscontrole in de middenberm dus. Ik was incognito in het koekblik.

Kiwi

MF veteraan
15 sep 2004
7.428
10
34
Drenthe
Mintgroene NTV 650 met koffers. Vandaag 17:30. Borger, ten hoogte van de AH. Bestuurder met witte helm.
Je hebt mij waarschijnlijk ook gezien want je keek behoorlijk lang naar mijn witte Kia Soul.

Miss_N

MF veteraan
22 apr 2011
4.940
0
op de a10 rond 17u een zwarte fjr met gele aliens op helm en koffers :W
ik zwaaide ten spots maar heb zelf mn sticker nog steeds niet geplakt, geen idee of je me begreep

Laatst bewerkt:

ronk

MF veteraan
4 apr 2009
4.096
5
57
Bezoek Site
Vanmiddag gespot bij Fort Vuren
2 Cagiva's Navigator.
Waarvan 1 met stikker.
Ik was met het koekblik, ging met de blaffies lekker in de uiterwaarden wandelen.

31 jul 2011
220
0
41
Den Haag
Bezoek Site
Vanmiddag, bij Hans van Wijk op het parkeerterrein, zwarte Z750 / 800 oid, kawasaki. :)
Ik sprak je nog even aan toen je net het parkeerterrein afreed, maar ik weet niet helemaal of je nou snapte wat die sticker op je motor deed. :)

Zwaai!

Laatst bewerkt:

motor_arie

MF veteraan
23 mrt 2004
1.725
0
Zo beroemd dat ik denk dat ik je vanmorgen gespot heb op de A20.

zwarte/donkere NTV. Je haalde me ergens tussen Nieuwerkerk en Capelle a/d Ijssel in waarna we min of meer samen opreden tot de afrit Rotterdam Centrum. :W
_O- Yup. Ik wist niet dat de stickers ook op scooters passen :P :W