(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Kies mij
Kies mij
Kies mij




Was jij toevallig van de week op de F??
Een grijze F??
Maarre, weet je nog wanneer en waar? Ik heb van de week een afspraak gehad thv Slinge en reed dus via de A15 grotendeels dezelfde kant op. Testritje met de wijzer was het gelijk
 
Maarre, weet je nog wanneer en waar? Ik heb van de week een afspraak gehad thv Slinge en reed dus via de A15 grotendeels dezelfde kant op. Testritje met de wijzer was het gelijk
Aan het weer te zien, VANOCHTEND, en aan het plaatsen van @Sjefman zijn berichtje, VANOCHTEND.
Waar? Afslag Hoogvliet GaderingO-)

Ben daar regelmatig te vinden, tijdstip was vandaag wel ruim later als normaal:+
 
Aan het weer te zien, VANOCHTEND, en aan het plaatsen van @Sjefman zijn berichtje, VANOCHTEND.
Waar? Afslag Hoogvliet GaderingO-)

Ben daar regelmatig te vinden, tijdstip was vandaag wel ruim later als normaal:+
Neeee sjappie, ik bedoel het moment dat je een grijze zag rijden daar🤦

😉
 
Neeee sjappie, ik bedoel het moment dat je een grijze zag rijden daar🤦

😉
Ooooooh, dat was, ehhhh, woensdag ergens rond 16u op de Mandemakerstraat richting Tussenwaterdinges (oh hoe dat ook mag heten daar)
 
  • Leuk
Waarderingen: *RW*
Ik dacht al zoiets. Die Mt-10 kwam me al erg bekend voor. Zeker icm inhouden naast een rode oldtimer en uitgebreid zwaaien :]*O*
Teruggespot! :W
Over 2 weekjes ben ik niet meer te herkennen aan 2 knalgele velgen. Er komt iets nieuws. Dus als er weer iemand enthousiast naar je zwaait op een onbekende motor, heb je mij waarschijnlijk weer gesignaleerd.
 
Over 2 weekjes ben ik niet meer te herkennen aan 2 knalgele velgen. Er komt iets nieuws. Dus als er weer iemand enthousiast naar je zwaait op een onbekende motor, heb je mij waarschijnlijk weer gesignaleerd.
Ik zal van schrik de modernere motoren wat vaker uitlaten... dan delen we de verwarring wat meer over wie die ander is ;) :P
 
Vanochtend op de Rivium Promenade in Capelle @RobdeW gespot, ergens rond 07:30?!? En vervolgens nog IRL ook👍👍
(Zonder sticker😳😔🤪)

Was meer door een samenkomst van een regulierend spel hier op MF.
 
@RR Vliet en dan moet er ergens dus nog een sleutel van deze machine liggen...misschien dat de eigenaar die gewoon nog tegenkomt...’ohja, ik heb nog ergens een motor staan’.


84ACA47D-6BEC-4BD3-8268-E2E70E523DB0.jpeg
 
Ergens in Gouda, voor een sociéteit. Maar ik ben verder niet bekend in Gouda..ben er slechts 1 keer geweest om een Harley WLA uit '42 te bekijken.

Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal achter deze Kawa, hij staat er al een hele tijd.
 
Klopt helemaal!
Centrum Gouda, als er eens iemand is dan ga ik vragen of ze er (@societeit) meer van weten.

als er een fiets zou staan in die staat dan had er al een kaartje (binnen 1 week bla bla anders depot) op gezeten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan