(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Toen (Google zegt 2021?) stond er nog niets...
4594BDEC-FF56-4926-88CC-D5888373D13D.png
 
Op de foto in het linkje wat ik plaatste ook niet, die was genomen in 2019, maar Google gaf ook aan 2021, zie het linkje.
Opnamedatum 2019, google 2021. Misschien is dat bij jou ook zo. Ik zit wel op de PC, en niet op de telefoon. Misschien maakt dat qua weergave van de foto ook wat uit.
 
Dju! We zijn er klaar net mis gelopen zo te zien. Gisteravond uit eten en in het donker langsgelopen. Ik ga trouw altijd even langs de motor om te controleren of 'ie er nog staat ;)
 
Ik heb even gekeken, die Kawa is op naam gezet in 2019, en is wel verzekerd.
Wel vreemd dat ie dus al die tijd, tenminste dat denk ik, daar zo staat.
 
Bekijk bijlage 1652562

De banden zijn ook nog hard. Misschien dat de eigenaar hem wel in de verkoop gaat zetten als hij wekelijks 4 mensen ernaar ziet kijken? ;)
Voor de opdracht van begin deze week bij de gouwekerk reed ik er langs, voor het eerst in het echt!

Misschien laten staan, over 40 jaar is het een bedevaartsoord voor motorrijders.

Na 40 jaar nog steeds harde banden en geen spatje roest! De huilende Mariabeelden hebben er een concurrent bij!
 
Gisteren in Rijswijk op weg naar familie van mij zat ik achter deze meneer aan. Denk al vanaf de Ketheltunnel of Beneluxtunnel...? Zag em paar keer op de A4 ook in de file. Meen dat er iets verderop een grote winkelcentrum zit? Ik moest rechtsaf bij de volgende kruispunt en dacht dat ik aan de andere iets van een winkelcentrum zag.

Herkent iemand zichzelf?

1625819990810.png
 
Een sticker voor op het kenteken, met daarop zichtbaar 'MF'. slecht verkrijgbaar volgens mij.
daar weet ik niks van. zag dat die motor tegen die muur met al dat groen ook geen sticker heeft en daar word al meerdere keren op gereageerd en geen sticker genoemd. wist niet dat het alleen kan of mag als je alleen een sticker hebt
 
Terug
Bovenaan Onderaan