(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Ja, die verlaten motor aan de muur is een vreemde uitzondering aan het worden. Halve omgeving lijkt zich daar te verzamelen. Helaas tot op heden nog niet tot een fysieke ontmoeting geleid.
 
Niet voor het een of ander, maar waar is de MF-sticker?? 😏 🤔
_20210709_221624.JPG
 
Rond half 6 op de A15 richting Rotterdam, ter hoogte van Boven Hardinxveld, een bordeaux rode BMW, met zijkoffers en passagier.
:W
 
Begin van de middag op het einde van de A18 bij Doetinchem. Bij de versmalling haalde ik je in. Jij had en sticker ik niet. Ik zat op een rode 1200gs met zijtassen. :W
 
Rond de klok van 12:00 uur een rode Fireblade (sc57) gespot op de dijk van Goudswaard naar Piershil.

Ik was de hardloper die je voorbij kwam rijden, wie oh wie?
 
Gisteren, maandag 19 juli rond 17u45, A15 hoofdbaan net voorbij de Shell in de richting Charlois --> Barendrecht, rode CBR met dikke open pijp met kenteken ML-GF-56 geloof ik, wie oh wie. :)

Je gaf net gas en kon niet snel bij je komen in het drukke verkeer met mijn verlaagde blauwe Mitsubishi Colt op de 2e baan.
 
Gisteren, maandag 19 juli rond 17u45, A15 hoofdbaan net voorbij de Shell in de richting Charlois --> Barendrecht, rode CBR met dikke open pijp met kenteken ML-GF-56 geloof ik, wie oh wie. :)

Je gaf net gas en kon niet snel bij je komen in het drukke verkeer met mijn verlaagde blauwe Mitsubishi Colt op de 2e baan.

Ja! Dat was ik! Ik had de hoop al opgegeven na 3 jaar niet gespot. Ik zag je nog kijken en dacht ik zal het forum nog eens checken. Leuk! :W
 
Ja! Dat was ik! Ik had de hoop al opgegeven na 3 jaar niet gespot. Ik zag je nog kijken en dacht ik zal het forum nog eens checken. Leuk! :W
Haha, geweldig dit. Ik heb jou als eerste weer gespot sinds ik weer (hier) terug ben na 10jr zonder motorfiets. :)

Maar er lijkt maar weinig te spotten tegenwoordig inderdaad... :/
 
Ik ga toch ook maar eens een stickertje bestellen...heb nu die van st forum maar een MF kan er met gemak bij :-)
 
Wat mij bevreemd, schijnbaar hebben heel veel mensen een sticker besteld en op hun motor geplakt. Maar als ik van huis naar werk rij of visa versa of gewoon een lekker stukkie ga toeren, kom ik zeer veel motoren tegen maar zie ik nooit een motor met de MF sticker..... Vallen die dingen er onderweg van de motor af zo? Te weinig kleefkracht???
 
Ik denk dat er stiekem helemaal niet zo veel rondrijden. Een aantal zijn ook verwijderd omdat je er schijnbaar toch geneuzel mee kunt krijgen met de sterke arm der wet. Als er van de 100 motoren ééntje met zo'n sticker rondrijdt, wat me al veel lijkt, kan het dus best zijn dat je ze nagenoeg nooit ziet.
 
Ik denk dat er stiekem helemaal niet zo veel rondrijden. Een aantal zijn ook verwijderd omdat je er schijnbaar toch geneuzel mee kunt krijgen met de sterke arm der wet. Als er van de 100 motoren ééntje met zo'n sticker rondrijdt, wat me al veel lijkt, kan het dus best zijn dat je ze nagenoeg nooit ziet.
Heb op zo'n beetje iedere fiets wel een sticker gehad, en nog nooit geneuzel mee gehad...
Maar idd, ziet ze ook maar weinig.

Heel toevallig de 11e een paar gezien, steeds weer en overal waar ik kwam...
Leek haast op stalken..
(of was ik ze zelf aan het stalken🤔)
 
Heb op zo'n beetje iedere fiets wel een sticker gehad, en nog nooit geneuzel mee gehad...
Maar idd, ziet ze ook maar weinig.

Heel toevallig de 11e een paar gezien, steeds weer en overal waar ik kwam...
Leek haast op stalken..
(of was ik ze zelf aan het stalken🤔)
En stiekem zijn er hier ook veel MF'ers actief zónder sticker O-) Misschien wel het merendeel
 
Maar er zijn ook nog zat die met een sticker rondrijden en niet eens weten wat het inhoud. Waarschijnlijk de motor overgenomen van een mf-er die de sticker er niet vanaf gehaald heeft bij de verkoop…
 
Vanochtend rond 08:00 gespot op de A27 ten hoogte van Gorinchem, jij op een grijze motor met topkoffer en sticker (sorry, niet gekeken naar het merk). Ik kwam je voorbij met een Honda Magna
 
Terug
Bovenaan Onderaan