(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Fjr gespot op de n2 bij Eindhoven om een uurtje of 11 vanmorgen 👋🏻
Ik toeterde in m’n truck, je keek wel een beetje links en rechts maar niet naar mij anders had je mijn sticker wel gezien 😉
 
Afgelopen dinsdag rond 17:20 uur op de A28 naar t zuiden ter hoogte van Ermelo:
Een kawasaki Ninja met kenteken MJVJ25
Ik zat in mn werkbus met een H achterop de deur.
 
Alphen a/d Rijn,Leidsche Schouw omstreeks 17.10
20A21075-2994-42E1-9477-CD8A0FD5C825.jpeg


Z900/1000 kon het net niet zien

Klonk lekker hoor
 
Nog steeds te spotten op de A9?
Ik ga sinds kort weer 2 dagen per week naar Amsterdam, wie weet komen we elkaar weer eens tegen. ;)
 
Spot helemaal niemand meer, nada, noppes...😬

Kom nog redelijk wat motoren tegen (tijdens woonwerk) maar heb al zeker een jaar geen sticker meer gezien.
Ik zie ook nooit meer een sticker. Maar goed, ik heb ze zelf ook niet meer...
Ik ben tegenwoordig te spotten op een witte MT09 street rally, een blauw witte Husaberg of in een grijze Mitsubishi Colt met supermotard sticker op het achterruit, telt dat ook? 😅
 
Vanmiddag een rode fazer samen met een andere motor (zonder sticker) in alphen aan den rijn gespot rond 16:00 op het kruispunt bij winkelcentrum de ridderhof.
 
Spot helemaal niemand meer, nada, noppes...😬

Kom nog redelijk wat motoren tegen (tijdens woonwerk) maar heb al zeker een jaar geen sticker meer gezien.

Spotte je vroeger nog wel is maar hier inmiddels ook geen sticker meer.
Nu staat motor lekker binnen tot het weer boven de 10 graden is :z
 
Ik ben er ook op gaan letten (de sticker dan).
maar is het niet zo dat die sticker helemaal niet mag?
Ik heb bij wegmisbruikers een keer gezien dat een motorrijder die sticker terplekke moest verwijderen....
Dat is eigenlijk de enige reden dat ik er nog geen besteld heb (en geplakt)
 
Ik ben bang dat vanwege de onmogelijkheid om aan nieuwe stickers te komen het hele spotten een beetje een zachte dood aan het sterven is momenteel. Als er bijna niemand meer met een sticker rijdt kijkt er ook niemand meer of hij stickers ziet etc... -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan