(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

De sjop deed het toch weer?

Maareuhm, pffff, ik heb +/-8K op mijn 300'tje gezet sinds februari vorig jaar. De ZRX heeft niet bijzonder veel meer gereden. Dat schiet niet op natuurlijk...
 
Ik ben er ook op gaan letten (de sticker dan).
maar is het niet zo dat die sticker helemaal niet mag?
Ik heb bij wegmisbruikers een keer gezien dat een motorrijder die sticker terplekke moest verwijderen....
Dat is eigenlijk de enige reden dat ik er nog geen besteld heb (en geplakt)
Helemaal officieel is de sticker net zo legaal als de aftermarkt-uitlaten, alibaba-knipperlichten en kleine spiegels waar half Nederland mee rond rijdt: Officieel niet helemaal legaal, maar de kans dat iemand handhaaft is nihil (omdat de kentekenplaat niet onleesbaar wordt en dat duidelijk ook niet de intentie is), tenzij je "opvallend weggedrag" gaat vertonen.
 
Ruim een week geleden nog een hele rij MFers gespot in Maassluis
20211201_151452.jpg
Screenshot_20211201-183357_WhatsApp.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat vanwege de onmogelijkheid om aan nieuwe stickers te komen het hele spotten een beetje een zachte dood aan het sterven is momenteel. Als er bijna niemand meer met een sticker rijdt kijkt er ook niemand meer of hij stickers ziet etc... -O-
Die van mij zit er nog steeds op hoor:Y

Was ook wel effe graven naar dit topic trouwens-O-
 
Dan moet je is wat vaker met de Soes komen, ik weet waar je werk woont ongeveer:+

Vorige week en deze week een dag op de motor naar het werk gekomen, had eigenlijk op een spot van jou gehoopt. _O-

Jij bent ook een van de weinigen die ik regelmatig spot, maar om dat hier nu elke dag te verkondigen gaat me wat te ver.
 
Met als voornaamste nadeel dat (vanuit het orspronkelijke "kentekenplaatsticker" idee)niemand daar zoekt of je misschien een sticker hebt, en dus neemt de kans dat iemand je spot natuurlijk wel af 🤔
Ja, helemaal mee eens, maar hij zit zo wel het dichtst in de buurt van waar hij 'hoort' te zitten, zonder de kans op 'gezeik'. :) ;)
 
Vorige week en deze week een dag op de motor naar het werk gekomen, had eigenlijk op een spot van jou gehoopt. _O-

Jij bent ook een van de weinigen die ik regelmatig spot, maar om dat hier nu elke dag te verkondigen gaat me wat te ver.
Dan heb je hem zeker binnenstaan🧐
Of ik rij gewoon te vroeg voorbij 🤷
 
Terug
Bovenaan Onderaan