(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

ik ben nog gespot bij hotel maas afgelopen vrijdag toen we aan kwamen :P
Wel geinig, eerste keer dat ik een MF'er tegen kom daar, terwijl ik er niet met een MF groep ben :+
 
Vanmiddag een blauwe Blackbird gespot op de brug bij AFS in Purmerend. Wachtend op een nieuwe kuipen set zodat de volgende 208.000 Km op de teller gezet kan worden!

Mja, deze is dus van mij, nadat ik vrolijk in de file even afgesneden werd (terwijl ik netjes op de middenbaan reed). Hoogstwaarschijnlijk iets met dooie hoek.
Aan andere kant is de autorijder netjes gestopt...

Nu dus even wachten totdat ik hem weer inelkaar kan zetten, want ik mis me BB best wel.
 
Ik ben gisteravond rond 18:30 gespot door een MF'er die mij op de A17 ri Moerdijk bij knooppunt Noordhoek inhaalde terwijl ik op de uitvoegstrook reed. (koperkleurige BMK K75S). Ik zag je enthousiast zwaaien en dat je zelf ook een sticker had... Motor heb ik niet goed kunnen bekijken maar was een allroad (triumph?). Anyways, gespot!
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag op circuit Lelystad, ik dacht R1, ik zat in groep 3b en zat ineens achter jullie groep
 
Was gezellig druk vandaag!

Uurtje of wat geleden van Best naar Sint Oedenrode een mede forummerer gespot met zijn vrouwtje achterop. Even gespot gebaard en toen door de leuke bochten in :Y

Was een zwarte Yamaha R1/6 met in het kenteken MB nog iets. Niet helemaal onthouden.

Bij deze dus :Y Hoop je een leuke dag gehad hebt zo samen!
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteravond rond 18:30 gespot door een MF'er die mij op de A17 ri Moerdijk bij knooppunt Noordhoek inhaalde terwijl ik op de uitvoegstrook reed. (koperkleurige BMK K75S). Ik zag je enthousiast zwaaien en dat je zelf ook een sticker had... Motor heb ik niet goed kunnen bekijken maar was een allroad (triumph?). Anyways, gespot!

Dat was ik :W
Motor was btw een Yamaha FZS1000.

Wel mooi Ktje zag ik!

jXray1f.jpg
 
Vanmorgen in Den Haag, tegenover het centraal station. Een rode rf600, kenteken mx-..-..
Gespot :)
 
Vanmiddag in Zaandam een rode Suzuki GS500E. Ik stond naast je bij het stoplicht (blauwe FZ8) en spotte je live. ;-)

Ben de vrouw van R&zo, zat voorheen op MF (Biancie), nu niet meer. Maar dit was wel een leuke spot!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag, woensdag 16 augustus gespot in Dordrecht, Leeuwstraat/Keplerweg rond 7.50 uur een racer. Je ging aardig schuin door de bocht. Ik neem aan dat je uit Sterrenburg kwam. Ik fietste op mijn fiets en zwaaide nog. Wie was dit?
 
Vanmiddag om 14:45 bij de Tinq thv Hoogland (langs de N199): een zwarte CBR met stickert!

:W

Ik zat in de auto en ik reed voorbij. :)
 
Laatst bewerkt:
Hij stond staat (vandaag, 12.45u) er weer: een rode Honda Revere, op het parkeerterrein van Liander aan de Oudeweg in Haarlem :W

Zie nu dat het RampeStamp is :W
 
Laatst bewerkt:
Ik durf deze spot bijna niet te plaatsen aangezien ik niet kon helpen. Maar ik trof een medelid zonder benzine in Amersfoort. Rode SV, hopelijk heb je het tankstation nog bereikt ;)
 
Zojuist op de Nijkerkerweg in Amersfoort, vlak voor de A1 een zilveren/grijze bmw. Je stond achter een scooterrijdster voor het verkeerslicht. Ik reed langs in een zwarte Volvo met sticker. Claxonneerde even kort, geen idee of je het in de gaten had :W
 
Vandaag op lelystad, politieacademie, een zwarte 600rr met een dame er op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan