(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

full

Wie o wie heb ik rond 17:45 gespot in alphen aan den rijn?
 
Daarnet, rond 8:30u, op de Driemerenweg (N205) vanaf Rottepolderplein richting Hoofddorp: een metallic blauwe/turquoise BMW, bestuurder met blauwe jas, witte helm. Volgens mij begon het kenteken met MS.
:W

Je kwam mij voorbij bij het eerste stoplicht, nog voor de snelheidscontrole in de middenberm dus. Ik was incognito in het koekblik.
 
Vanmorgen 8.05, Utrecht, Parallelbaan A2 ri zuiden, ter hoogte van The Wall een blauw/witte GSXR tussen de file door.

:W
 
Gisteren A28 net voorbij Harderwijk richting Nunspeet.

Einde file ergens na 17:00

Rode Yamaha Diversion, gespot :W
 
Mintgroene NTV 650 met koffers. Vandaag 17:30. Borger, ten hoogte van de AH. Bestuurder met witte helm.
Je hebt mij waarschijnlijk ook gezien want je keek behoorlijk lang naar mijn witte Kia Soul.
 
op de a10 rond 17u een zwarte fjr met gele aliens op helm en koffers :W
ik zwaaide ten spots maar heb zelf mn sticker nog steeds niet geplakt, geen idee of je me begreep
 
Laatst bewerkt:
1w9kjupzdgd47.jpg

Amsterdam! :W Naast Amstelpark. Ik zwaaide nog naar je. Ik reed op de Husqvarna Nuda!
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag (zaterdag) rond 15:00 bij Motostore Barendrecht geparkeerd.
Een Kawasaki ZX10R (?)

Helm en handschoenen lagen er naast op de grond.
 
Vanmiddag, bij Hans van Wijk op het parkeerterrein, zwarte Z750 / 800 oid, kawasaki. :)
Ik sprak je nog even aan toen je net het parkeerterrein afreed, maar ik weet niet helemaal of je nou snapte wat die sticker op je motor deed. :)

Zwaai!
 
Laatst bewerkt:
Zo beroemd dat ik denk dat ik je vanmorgen gespot heb op de A20.

zwarte/donkere NTV. Je haalde me ergens tussen Nieuwerkerk en Capelle a/d Ijssel in waarna we min of meer samen opreden tot de afrit Rotterdam Centrum. :W

_O- Yup. Ik wist niet dat de stickers ook op scooters passen :P :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan