(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vandaag zowaar 2 spots.

Om ca 11.45 op de Coen Moulijnweg, precies ja bij de kuip, een witte sportmotor, dacht een R1.
Zelf zat ik in een zwarte C3, met MF sticker, dat dan weer wel.

Om ca 14.30 op de parkeerplaats bij de Rhoonse Grienden, bij de Jachthaven, een zwarte Honda CB600F

Het was natuurlijk prima weer voor een rit :]

Beetje laat maar toch... De zwarte CB is de mijne... :] Nieuwe camera en dikke lens aan het uittesten in de Rhoonse Grienden... *O*
 
Blauwe kwaaiesjakie ninja op A7 ri groningen. Reed achter je op de rode GS.
 
Welke blauwe GSX-R(?) rijder had zin in het weekend en trok net een kleine wheelie bij het oprijden van de A1 bij Baarn richting Amersfoort? :W
 
Ik spotte van de week (kom nu weer briefje met kenteken tegen) een grijze Suzuki GSF650A met kenteken MN-LT-11.

Reed eerst naast en daarna voor de bestuurder, gebaarde, en dacht dat hij het begrepen had na het zien van de twee MF stickers op de achterkant van het koekblik....Bij het verkeerslicht komt hij naast me staan en keek me vragend aan :?
Ik: Heb je hem pas?
Hij: Ja (volgens RDW 02-11-2015, wat je pas noemt :X )
Uitgelegd hoe, wat, waar...
Wie weet een nieuwe MF'er erbij :t
Of jij ziet nu de motor die je 2,5 jaar geleden hebt verkocht ineens gespot worden :+
 
Woensdag 11-04 rond 09.30 op de hoofdrijbaan A1 een blauwe BMW, berijder met een lichte jas.Je ging richting A10 noord. We groeten over de wegafscheiding heen.

Donderdag 12-04 zelfde tijd op de A1 vlak na A6 zag ik je weer.

:W
 
Je hebt mij gezien Scoot. Ik heb je de eerste keer inderdaad zien kijken naar mn motor, jij reedt als ik het mij goed herinner een grijs zwarte rt.

ik heb jouw sticker niet gezien, maar ik rij daar dagelijks dus tot de volgende keer ehh spot :t
 
Een half uurtje geleden op de gastelseweg in Roosendaal, voor het verkeerslicht even handje geschud met een MF'er op grijze motor met koffers.
Dacht je username wel verstaan te hebben maar Rich1 bestaat niet.. anyways, tot spots!
 
Vanmiddag rond 15:30 (om en nabij) een compleet zwarte GSXR (vermoed ik gezien ‘t achterlicht) op de van Heemstraweg t.h.v. De Bull in Beuningen. Je reed achter iemand anders. Zag je sticker toen ik aan het laden was bij ‘t tuincentrum. Gespot! :)
 
Laatst bewerkt:
Vanavond, ron 19:00 op de A12 tussen utrecht en Gouda een rode TDM, kenteken MJ - RJ - ..
Zag je pas laat, zat iets verkeumd op de fiets na een rondje drenthe.
 
Rond 10.30 in Oegstgeest, later stopte je bij de bushalte om iets te checken. Had nog een foto ook maar die krijg ik hier niet geplaatst.
MF-**-10 :W
 
In een split-second gespot. Je stond op laan der verenigde naties met iemand anders voorgesorteerd voor linksaf keesomstraat, Ede. Volgens mij donkere motor en zwart-wit leren pak? Ik reed rechtdoor met koekblik. Rond 19.35 uur. :W
 
Wie: Een vriendelijke dappere dame
Wat: Ik dacht een zwarte Suzuki GSX-R 600
Waar: In het Parc-Fermé Op het TT Circuit Assen
Wanneer: gisteren ochtend rond 10.50 / 11.00

Heb nog even naar je sticker gewezen voor we de baan op gingen :W

Hoop dat je het naar je zin gehad hebt O-) :]
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend om 7:04 op de A2 van Utrecht naar Den Bosch ter hoogte van afrit Everdingen zag ik een scooter met een kenteken dat begon met MT-. Of je mij hebt gezien weet ik niet....
 
Gisteren gespot Mp lp 06 afslag deinum n31

Ook gisteren op de A6 MS GG 93

Zojuist 04 MH FG op de a27 bij Utrecht
:W
Wie o wie
 
Terug
Bovenaan Onderaan