(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

MV-VP-65, Cin, ik heb je zojuist (vanmorgen rond 7:40h) weer gespot, ik in de auto.

ps.Je rechter ver-/breedstraler (irritatielampje B| ) doet je niet!
:W

Heb ik gezien, maar nog geen tijd gehad om te vervangen. Evengoed bedankt!
 
Volgens mij heb ik Nohome gespot, de oranje Harley met kenteken 52-MD-NG, met Tasmaanse Duivel achterop. :)

Ik had al even achter je aan gefilterd en even voor Rotterpolderplein ging je weer tussen de auto's op de linkerstrook rijden waar je vervolgens even goed in de ankers moest. Daarop maakte je geen aanstalten meer om te gaan filteren en kwam ik je voorbij met m'n ZRX. :)
 
Laatst bewerkt:
Vandaag rond 17:45 opende A1 vlak na Amersfoort bij de versmalde rijstroken (richting Amsterdam). Een BMW toerfiets waarvan het kenteken begon met 77. Je reed in een rijtje van 3 motorrijders als achterste. Ik stond in een blauwe Volvo in de file..
 
Vandaag rond 17:45 opende A1 vlak na Amersfoort bij de versmalde rijstroken (richting Amsterdam). Een BMW toerfiets waarvan het kenteken begon met 77. Je reed in een rijtje van 3 motorrijders als achterste. Ik stond in een blauwe Volvo in de file..

Alles klopt behalve dat t een FJR moet zijn.:)
 
Vroom
full
 
Onder het mom van "beter te laat dan nooit".
Zaterdag 4 mei zowaar iemand gespot in Newcastle upon Tyne in Engeland :} ! We zaten op de zelfde boot zelfs!

Ik heb geen idee meer wat voor motor, maar het was een tourmotor. Ik reed op die Rode Duc 749 en schreeuwde nog "gespot" toen we voorbij reden.

Ik was het helemaal vergeten na onze geweldige dag door Schotland, en het schoot mij zojuist te binnen. Vorige week zaterdag was ik alweer terug. Waar zijn jullie geweest (als je dit nog leest :P)
 
vandaag rond 13.00 in Vianden, voorop reed een nieuw model blauwe Suzuki GSXR, daarachter een naked met sticker.

Wij zaten op het terras koffie te drinken, de voorste zwaaide :W
 
Vanuit Amsterdam N202 richting ijmuiden, werd ik door een (dacht ik ) rode honda
gespot. Ik had alleen beetje haast moest naar de WC sorry .^^
 
Gisteren (2e pinksterdag, 21 Mei) om 17:45 op de Amsteldijk te Amsterdam ter hoogte van Nereus een Zwarte All-road (ik vermoed Tiger).

Je haalde mij in, zat met een hele bups mensen in het koekblik -O-
 
Vanmiddag rond 14:00 uur op de A7, afrit Hoorn, een BMW R1100S. Als ik mij goed herinner eindigde het kenteken op 73 of 74.
 
Maandag middag op de lekdijk? Bij vianen 2 motoren , 1 heer en een dame die voor reed, ik kreeg een passeer me maar gebaar.. ( ik suzuki dl 1000 met topkoffer, heer op een gsxr? En de dame op een naked✌
 
Zojuist op de A9, heel tijdje achter MS-76-ST gereden. Jij ging uiteindelijk richting Velsertunnel terwijl ik doorreed naar de Wijkertunnel. Turquoise fiets met rijder in racepak en een rugzak die wat weghad van een schild. :P
Duurde even voordat ik je in kon halen om je te wijzen op de spot; ik geloof dat je me wel begreep, anders bij deze. Ik zat op de zilvergrijze Kawa. ;)
 
Laatst bewerkt:
Zojuist een zware Triumph Tiger aan de weteringschans in Amsterdam :W

Ik had net m’n fiets neergezet op de stoep o/
 
Terug
Bovenaan Onderaan