(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vandaag zo rond 19:15 deze Yamaha Fazer gespot bij de Kiss&Ride parkeerplaats Delftseplein. Bij Rotterdam Centraal station. Kenteken MD-RL-8#.
full

:W
 
Vanochtend rond 8:05 op de a50 richting Arnhem een rode BMW Allroad.(Volgens mij) kenteken 67-Mp-??. Je reed te snel om het helemaal te kunnen lezen.. ik stond in de file :)
 
Vanochtend op de A15 richting Maasvlakte, een (bordeaux) rode Yamaha Diversion die er af ging bij afslag 15 (bij de akzo).

MG-??-90 als ik het goed heb?
 
Vanmorgen kwam jij even na half 8 de A27 bij Hilversum af op je Bordeaux rode Honda Pan. Ik reed een poosje achter je in een witte Cactus tot je bij een verkeerslicht de auto's over de fietsstrook voorbij ging.
 
Net bij BikerOutfit een CB500X gespot. Ik had m'n bestickerde FZ6 naast jouw fiets gezet.

En op dumpert ook een spotje, die naast de rode auto met sierspiegels reed.

:W


edit: Wacht eens even... volgens mij is dat twee keer dezelfde. Bij BikerOutfit zag ik ook wat geels rondlopen, het lijkt ook op een 500X en het filmpje is niet veel verderop gemaakt. _O-
 
Laatst bewerkt:
Net bij BikerOutfit een CB500X gespot. Ik had m'n bestickerde FZ6 naast jouw fiets gezet.

En op dumpert ook een spotje, die naast de rode auto met sierspiegels reed.

:W


edit: Wacht eens even... volgens mij is dat twee keer dezelfde. Bij BikerOutfit zag ik ook wat geels rondlopen, het lijkt ook op een 500X en het filmpje is niet veel verderop gemaakt. _O-


haha geniaal, dat was ik allebei ja!

Die teringlijer in die auto kon ik wel schieten vrijdag!
Ik had hem makkelijk kunnen raken overigens, maar bewust niet gedaan.
Vervolgens ging de bestuurder mij filmen met z'n telefoon dat hij me inhaalde.
 
Laatst bewerkt:
vanochtend om kwart over tien ongeveer in Deventer, een tricolore ducati bij de BP naast de mac :W
 
Waarschijnlijk* ben ik dat geweest, onderweg naar Italiaanse Motordag. Eerste keer dat dit werd georganiseerd en het was een leuk evenement. Waarschijnlijk volgend jaar weer als ik de leden van de organisatie mag quoten.

* Er was ook een 1098 tricolore, maar ik heb niet gezien of het een MF-er was :)
 
ik zag een ducati met drie kleurtjes als kleurstelling :+ geen idee welk model het was dus vandaar tricolore :p
 
Wie reed er met me mee vanochtend over de A2, afrit naar de A27 helemaal tot aan de noordkant en verder? Ik ging er bij Bilthoven af, maar jij reed verder.
Naked bike, welk merk heb ik niet gezien. Helemaal in het zwart, met een XL-moto rugtas en een flanellen broek aan....
Ik reed op de blauwe diversion met een grijs macnavest eerst voor je, later achter je.
 
Wie o wie zag ik rond 7:45 op de N209 om linksaf de A12 op te gaan richting Utrecht? Het was een Yamaha FZ6 als ik het goed zag. Ik ging rechtdoor richting Bleiswijk.
 
Afgelopen woensdag om een uur of 1 op de A12 -> A13.
MZ-28-**

Ik ging er af bij Delft omdat ik moest tanken :+ Ik stickerloos op een Honda 2wieler, maar wel goed te herkennen gok ik zo... Iets met roze ;)
Heb gezwaaid! :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan