(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Nu op de Lijnbaansgracht, Amsterdam.
Leuke zwarte monster 696 met stickert.
Voorzien van een setje termignonis.

:W
 
Laatst bewerkt:
full


Gister, Honda met topkoffer.
Stond bij de ingang van Jera on Air
 
En tot slot een groepje van 3 !

Jullie stonden alle drie in de veelste lange rij om het tt parkeerterrein af te gaan :+ :X

cbr 1000 rr fireblade
triumph 675 zwart
denk een cbr 1000 witte met rotmans bestikering 8-)

Nog even een kiekje van jullie en de andere spots gemaakt maar kan ze via de tellie niet posten


Gespot dus bij deze :)
 
vandaag tussen Laaghalen en Hooghalen vanaf de TT een zwarte Hayabusa gespot.
Ik reed op een blauw/witte FJR1300.
Denk dat ik dat geweest ben, jij ging volgens mij na Hooghalen linksaf richting Zwiggelte?
Sorry dat ik jouw stikkerd niet gezien heb, was nogal gefocust op het verkeer.... :W
 
Gespot:

Triumph Tiger 800 (Badgast?) in de parkeergarage van het EMC bij de motorstalling. En ja, die van mij is dit keer ook netjes geparkeerd :+
 
Vanochtend (3 juli 2018) rond 08.15 gespot kenteken 43-MB-.. aan het eind van de A348 draaide je met mij (in koekblik) mee richting Dieren :W
 
Vandaag rond 19:00 op de a29 bij de haringvliet brug. Die stond weer eens open...

xF-PB-17

Volgens mij een yamaha supersport a la r6/r1?

Ik stond ingeblikt in de rij...
 
Vandaag rond 19:00 op de a29 bij de haringvliet brug. Die stond weer eens open...

xF-PB-17

Volgens mij een yamaha supersport a la r6/r1?

Ik stond ingeblikt in de rij...

Ik snap het nut niet helemaal van het weglaten van de eerste letter van gespotte kentekens. Is het niet algemeen bekend dat de eerste letter bij motoren altijd een M is?

Los daarvan: vrijdagavond gespot vanuit het koekblik, waarschijnlijk was je op weg naar de TT in Assen. Gezien op de A50 en later de A28, een Yamaha met oranje sjorbanden. Kenteken MZ-05-**

full
 
Laatst bewerkt:
Gisteravond Raytje 72 weer gespot. Je reed op de Nieuwe-Leeuwarderweg, rond 18.30, richting A-10.
Je nam de afslag naar de Zeeburgertunnel...... :W
 
Gistermiddag rond 15.00 (schatting, uur later was ik op mijn bestemming)

uitvoegstrook A28 (a'foort) > A1 (a'doorn)

een blauwe FJR? (ja, weinig info, zat te kletsen in ineens verderop een motor met sticker, gezien de caravan achter de auto geen mogelijkheid om dichterbij te komen)
 
Ik snap het nut niet helemaal van het weglaten van de eerste letter van gespotte kentekens. Is het niet algemeen bekend dat de eerste letter bij motoren altijd een M is?
Ik snap het nut van tekens weglaten in het algemeen niet. Waarom is het erg dat je kenteken op Internet staat? En waarom is het niet erg dat ditzelfde kenteken op straat gewoon leesbaar is voor iedereen?

Die eerste letter echter is hier al vaker uitgelegd: dat voorkomt dat je het kenteken met Google kunt vinden terwijl iedereen verder weet ik welke letter het gaat. ;)
 
Geplaatst op donderdag 05 juli 2018 10:26

Gisteravond Raytje 72 weer gespot. Je reed op de Nieuwe-Leeuwarderweg, rond 18.30, richting A-10.
Je nam de afslag naar de Zeeburgertunnel...... :W


Hee mijn spottingscore is dit jaar 300% beter in vergelijking met vorig jaar haha

Bedankt voor de spot Michel :t
 
..-HT-90 (rode motor) vanmiddag vanaf kleinpolderplein file gereden. A20 op richting alexandrium. De afslag naar alexandrium ging ik er vanaf. Jij reed door. Gespot.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan