(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Ride Dirty gespot bij Puro ijssalon in Ede! :W

upload_-1
 
Gespot nu op Mathenesserlaan, Rotterdam een zwarte motor met gouden (?) accenten. Jij sloeg linksaf en liet de bus voorgaan. Ik zat in die bus en zag het pas laat, vandaar het gebrek aan details. :W
 
Gisteren donderdag 30 aug rond 18:15 op de A50 richting Zwolle, net voorbij knooppunt Beekbergen.
Ik zag helaas niet wat voor motor, een naked in ieder geval ;) :] Was het een Yamaha misschien?
Ik reed op die rode Duc de afslag.
 
Ik zag vandaag in de avondspits heel even een bordeaux rode (volgens mij) BMW rijden met iemand achterop en een MF autosticker op een zijkoffer. Was op de A12 iets voorbij Wageningen in de richting van Arnhem. Stond behoorlijke file, ik stond met de auto op de rechterbaan ;(
 
Over die sticker gesproken...

Nadat ik er de laatste dagen 3 keer op ben aangesproken door oom agent (we konden elkaar niet echt overtuigen, geen boete of plicht om 'm eraf te halen) was ik 't zat en heb ik vanavond de MF sticker van m'n kentekenplaat af gehaald, hij zit nu op de kentekenplaat van de motor die onderdelen donor voor de mijne geweest is (dat kenteken bestaat niet meer, maar de plaat hangt nog in de schuur :P). Jaren zonder gezeur erover rond gereden, overigens. Vreemd dat 't de laatste dagen wel Politie aantrok.

[me="Destruction86"]is echter nogsteeds spotbaar in de omgeving van Zwolle met een groene Diversion900, al dan niet met topkoffer :P[/me]
 
Laatst bewerkt:
Over die sticker gesproken...

Nadat ik er de laatste dagen 3 keer op ben aangesproken door oom agent (we konden elkaar niet echt overtuigen, geen boete of plicht om 'm eraf te halen) was ik 't zat en heb ik vanavond de MF sticker van m'n kentekenplaat af gehaald, hij zit nu op de kentekenplaat van de motor die onderdelen donor voor de mijne geweest is (dat kenteken bestaat niet meer, maar de plaat hangt nog in de schuur :P). Jaren zonder gezeur erover rond gereden, overigens. Vreemd dat 't de laatste dagen wel Politie aantrok.

[me="Destruction86"]is echter nogsteeds spotbaar in de omgeving van Zwolle met een groene Diversion900, al dan niet met topkoffer :P[/me]

Nee joh...kon oom agent je niet overtuigen dat die sticker eigenlijk niet op de kentekenplaat geplakt mag worden })
 
Laatst bewerkt:
Nee joh...kon oom agent je niet overtuigen dat die sticker eigenlijk niet op de kentekenplaat geplakt mag worden })

Ik ging in discussie over het MF sticker verhaal, o.a de proefballon van Baksteen destijds. Conclusie was telkens dat oom agent er geen bon voor ging schrijven maar dat ze van mening waren dat ik hem er beter gewoon vanaf kon halen.

Maar als je in een paar dagen tijd 3 keer met oom agent langs de weg over die MF sticker staat te praten ben je 't wel een keertje zat natuurlijk. Stukje herkenbaarheid dat nu weg is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan