(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vanmiddag uur of 1500. Een of toch twee maal. :-P

Squk01U.png
 
Vanmiddag rond 1700 uur op de Keesomstraat in Ede: een donker gekleurde cbr600f met kenteken my-96-##. Je droeg een rode hoodie en een helm met gele accenten.
 
@addwin @HugoBoss @ey-dzeej

Nee, dat was ik niet en ken die persoon ook niet, ik hoop wel voor hem/haar dat het goed afgelopen is, de motor was een ZX9R en ik had een 6, en nu inderdaad een 250R.
Er waren al meer mensen bezorgt vanwege deze groene Kawasaki :)
 
Vanmorgen op de A6 ter hoogte van Almere stad west. Tijdstip 9.20 . Een zwarte (donkergrijze) FJR tussen de file door. Ik kwam invoegen vanuit stad, zag in een flits je sticker. Kenteken heb ik niet kunnen zien. Jij droeg wel een mooie rode helm .:)
 
Alles klopt, tenslotte zit bruin een beetje tussen zwart en donkergrijs in ;).

Dank voor het opmerken van mijn laatste aankoop; Shoei NeotecII :}

:W
 
Afgelopen zondag bij de Dam tot Dam loop op de Kadoelenweg. Type motor niet goed gezien. Je reed achter de dames kopgroep van de wedstrijdlopers aan.
 
Zojuist in de file op de A9, de MN-VN-52. Jij ging er bij Rotterpolderplein vanaf waar ik doorreed richting Amsterdam. Toen ik je voorbij reed toeterde ik even en wees richting de sticker. :W
 
Vanmiddag rond een uur of één: een donkere GS(?) met topkoffer en fluojas of -vest op de A9 richting A1. Ik zag je sticker dus haalde je vlak voor mijn afslag nog even in en zwaaide over mijn schouder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan