(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zojuist een multistrada met MB-V*-03 bij het maxima medisch centrum in Veldhoven. Vervolgens een naked tussen de file door bij Den Bosch, maar je ging te snel
 
Vanochtend deze trailer gespot tussen Den Bosch en Tilburg.
Ik zat de hele weg voor en achter je (grijze Tesla) en ineens zag ik de sticker.

DSC_0068.JPG
 
Afgelopen zondagmiddag, rond uurtje of 15, Alkmaar de Meent, nieuwe Yam R1, met bestuurder die aan t kijken was naar de mooie snelle auto's parade, tikte je nog even op je schouder om te checken of je van het Forum was, antwoord was ja, gespot dus :)

Wie oh wie was dit?
 
Vanmiddag omstreeks 17:30u. MP-LX-4*
Ik kwam de A348 af en jij stond stil voor het stoplicht richting Eerbeek/Dieren. Ik zag je MF sticker. Ik reed je achterna, je reed flink door dus kon niet goed zien op wat voor motor je zat. Op gegeven moment werd je nog bijna aan de kant gedrukt door een Volvo. Je sloeg af richting Dieren en ik ging richting Zutphen. Ik haalde je in en we zwaaiden naar elkaar. Tot spots!
 
Vanmiddag A16 Rotterdam richting Breda rond kwart over 5, kenteken MH-HZ-74, berijder met gele rugzak. Je kwam mij (en nog een andere motorrijder) voorbij, zwaaide even en ging de file aan de buitenkant voorbij. Ik reed op een rode bandit en reed nog een stuk met je mee door de file heen, maar raakte je ter hoogte van de Drechttunnel kwijt. Uitlaatgeluidje klonk trouwens wel lekker in de tunnel :W
 
Afgelopen zondagmiddag, rond uurtje of 15, Alkmaar de Meent, nieuwe Yam R1, met bestuurder die aan t kijken was naar de mooie snelle auto's parade, tikte je nog even op je schouder om te checken of je van het Forum was, antwoord was ja, gespot dus :)

Wie oh wie was dit?

Haha meen je dit _O-

Ik ! Heb al tijdje geen Z800 meer hoor :+
 
OMG :o:o:o:X

Sorry Danny, maar kheb je volgens mij nog niet IRL mogen ontmoeten, dus vandaar.:)

Nou nice to meet you, mooie brommer trouwens hoor.8-):}

Dank u :)
Ja altijd spotten maar nooit even 1 op 1 inderdaad!
Ben nog met maatjes die bij Kooimeer stonden tijdje achter m2 aangetuft en mee gespeelt.
Leuke autootjes :+
 
Gisteren rond 18:45 op Weena in Rotterdam. Ik reed door richting Beukelsdijk en je ging linksaf naar 1e Middellandstraat.
Kenteken niet kunnen onthouden, maar wel sticker. Het was een witte motor (Multistrada)? en je had een zwarte systeemhelm aan.
 
Vanmiddag rond 17:40 ben ik gespot op de A9 richting Alkmaar, even na de afrit Uitgeest/Castricum. Je stak eerst je voet uit en stak even later nog uitbundig je hand op. Ik zag je sticker vrij laat, dus geen idee op wat voor motor je reed. Wie o wie?
 
Gisteren iets na 19:00 zag ik een V-strom 1000 met kenteken ML-GX-## op de N320 vlakbij de A2. Ik knipperde een paar keer met groot licht in een A3 en daarna reed je er als een gek vandoor. :W
 
Vanmiddag rond 17:40 ben ik gespot op de A9 richting Alkmaar, even na de afrit Uitgeest/Castricum. Je stak eerst je voet uit en stak even later nog uitbundig je hand op. Ik zag je sticker vrij laat, dus geen idee op wat voor motor je reed. Wie o wie?

ik rij er dagelijks, maar net een uurtje eerder.
 
vanavond na 1800 uur op de a20 richting gouda in de 80 km zone.. MS-87-LY..

Je liet mij voor met het file filteren...

anyways gespot:W
 
Vandaag, volgens mij rond half 6 op de Boszoom in Rotterdam. Ik reed achter je op mijn grijze CBR (met LED koplamp) en mijn vriendin op haar blauwe Kawa. Ik sloeg op den duur af en jij ging rechtdoor via de President Rooseveltweg.

Jij reed een blauwe VFR volgens mij. Je helm viel sowieso op, met de verlichting erin. :Y
 
Vandaag @Master of Puppets gespot;
full

Tijdstip - Woensdag 7 november 2018, 10:32u
Wie? - @Master of Puppets
Waar? - Brussels Airport, inner 5
Motor - eu - vliegtuig, Sukhoi Superjet 100-95B van Cityjet in Brussels Airlines kleurstelling.

Hij heeft echter wel geen MF sticker op zijn vliegtuig geplakt, maar volgens een regel in het vorige topic hoeft dat ook niet als je zeker bent dat het een MF'er is;
Citaat uit de OP Van het vorige deel:
De bedoeling van dit topic.

Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk...

Voor de duidelijkheid: Er kan alleen gespot worden indien je een sticker gezien hebt, of je hebt iemand gezien waarvan je zeker weet dat die op MF zit. Stickerloze spots zijn topicvervuiling.

Dus bij deze, ik wéét dus dat hij MF'er is, en dat hij in dát vliegtuig zit :t
Ik heb niet dikwijls de kans een MF'er te spotten, of zelf gespot te worden, maar alsmik de kans krijg, dan dóé ik het toch gewoon! 8-)
 
Gisteren, ergens tussen 19.00 en 19.30, in de baaienbuurt Capelle a/d IJssel een 'oudje' met een vierkante koffer achterop,
net door de bocht na de flitspalen.. Geen idee hoe de weg heet, woon er pas een jaartje of 15B|, Westerlengte??
Zag nog net 2 stikkertjes ;)

Geen idee wat het was iig.
Was al donker namelijk.

Denk wel dat je ergens in de buurt vandaan moet komen,
zie/hoor je namelijk wat vaker voorbijkomen

Hoe vaag kan je je omschrijving maken8)7
 
Vanmiddag rond 17:40 ben ik gespot op de A9 richting Alkmaar, even na de afrit Uitgeest/Castricum. Je stak eerst je voet uit en stak even later nog uitbundig je hand op. Ik zag je sticker vrij laat, dus geen idee op wat voor motor je reed. Wie o wie?

Was ik! Herinner ik me nu weer.... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan