(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Marktplaats spotje. :P

PTb3MMv.png
 
Vandaag, Alkmaar, Martin Luther Kingweg thv de Meent, rode motor, volgens mij een Honda, weinig cc, berijder met zwarte helm, was rond 11 uur.
Wie oh wie herkent zichzelf?
 
Check!

Ooit begonnen op de ER-5 bij Bolweg. Wat een vermogen was dat toen, weet ik nog. :)
Maar wat heb je op t oog dan voor de toekomst?

Poe twijfel wel heel erg hoor, mn vriendin rijdt nu de er6-f... illegaal rij ik daar ook op en vind ik sport touring erg fijn. Maar de kawa versys 650 zat ik laatst op en dat vind ik ook wel zeer fijn. Dus een van die twee modellen wil ik naartoe, maar een naked bike/caferacer van triumph is streelt mn ogen ook wel heel erg.
 
Net gespot in Heemskerk op de Tolweg, rond 14:15: een naked met als ik het goed heb onthouden het kenteken MT-SF-86.
Ik zat in de Maxi-Cosi-proof Citroën die een woonwijk uit kwam rijden. :W
 
Vanmiddag A28 bij Zwolle: geel/goudkleurige Yamaha, MY-81-** (als ik de eerst 4 tekens goed onthouden heb) Je groette terug :W
 
Volgens mij heb ik @HugoBoss vanochtend twee keer gespot. De eerste keer rond 07.20 uur bij het ziekenhuis in Ede en de tweede keer rond 08.10 op de A12 net voor de Buunderkamp.
 
Volgens mij heb ik @HugoBoss vanochtend twee keer gespot. De eerste keer rond 07.20 uur bij het ziekenhuis in Ede en de tweede keer rond 08.10 op de A12 net voor de Buunderkamp.
7.20 lag ik nog in bed. :P 8.10 klopt wel, ik zag je kijken! :W

PS: vergeet de "#" niet, HugoBoss is iemand anders die niet meer actief is. Had graag die username gepakt, maar dat kan niet B|
 
Laatst bewerkt:
7.20 lag ik nog in bed. :P 8.10 klopt wel, ik zag je kijken! :W

PS: vergeet de "#" niet, HugoBoss is iemand anders die niet meer actief is. Had graag die username gepakt, maar dat kan niet B|

Ah, dan rijdt er in de Rietkampen precies dezelfde Vstrom. Ik vond het al vreemd dat er niet op mijn toeter werd gereageerd. Ik zal aan het #denken!
 
Gisteren rond 20:00 op de A9 net voor je bij Alkmaar eraf gaat, sporttourachtig ding, merk en kenteken heb ik niet want moest even op het verkeer letten daar.
 
Dinsdag op de A20 rond zes uur een rode motor richting Gouda, ik stak me duim op.
Het kenteken ben ik vergeten, had 2 cijfers in het midden.
Ik weet alleen nog zeker dat er een kleine kentekenplaatgejat tweetje opzat.
 
Zojuist (~9 uur) op de A12 De Meern richting Utrecht, vlak voor dat het 100 wordt, passeerde jij (MP-LG-**) mij (ook op de motor) . Ik zwaaide naar je, maar je zwaaide niet terug.
Dat was ik! Beetje late reactie.. sorry. Ik check het forum niet zo heel vaak.

Ik zwaai altijd met m'n linkerhand, omdat ik het niet prettig vind om m'n rechterbeen uit te steken. Hoogstwaarschijnlijk wel gezwaaid hoor! Anders hierbij alsnog :W
 
Dat was ik! Beetje late reactie.. sorry. Ik check het forum niet zo heel vaak.

Ik zwaai altijd met m'n linkerhand, omdat ik het niet prettig vind om m'n rechterbeen uit te steken. Hoogstwaarschijnlijk wel gezwaaid hoor! Anders hierbij alsnog :W
Leuk dat je het toch nog ziet! Als ik je weer eens spot, zal ik je linkerhand strak in de gaten houden.

en hoi :W
 
  • Leuk
Waarderingen: rlb
Gistermiddag rond 17:20 .
Almere, Hogering, verkeerslichten bij afslag naar Station Muziekwijk.
Jij ging rechtsaf, de wijk in.
Ik stond tussen de rijen voor rechtdoor.

Geen idee wat voor signalement verder...
Jouw licht sprong meteen op groen, dus je kon zo door rijden.
 
Vanmorgen rond 07:25 volgens mij @BigBen gespot op de Slotlaan in Ede. Ik stond in de kleine zwarte Fiesta waar je bij het stoplicht links naast kwam staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan