(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Lijkt 'ie een beetje op deze? :)

De mijne is íets donkerder paars, maar dat zal door de foto komen. Verder: ie dèn tiek! 😋




Nee. Niet echt. Ik heb naast wat omzwervingen steeds een trouw NTV' tje aangehouden. Die is nu door omstandigheden voorzien van een paars jasje met roze decals en rolt op wielen die ooit wit waren...

Ik zie dat jij het tijdperk van de dappere lichte masjientjes inmiddels effectief achter je hebt gelaten... Geniet ervan!
 
Ik zie dat jij het tijdperk van de dappere lichte masjientjes inmiddels effectief achter je hebt gelaten... Geniet ervan!
O ja, heb ik ooit niet bij jou toen een stuur en een koplamp (of zo) voor de NTV gekocht?

En nee hoor, ik rijd nog steeds bijna dagelijks mijn CBR600F als stadsfietsje. (Als je dat een licht machientje kunt noemen... Relatief waarschijnlijk wel, i.i.g..)
 
Vanmiddag tegen tweeën op de s gravendijkwal in Rotjeknor een zwarte, dacht hondaatje. Tussen de file bij het stoplicht kruising Middelandstraat.

Ik zat ingeblikt in een auto van een bekende koffieboer.

Gespot!
 
O ja, heb ik ooit niet bij jou toen een stuur en een koplamp (of zo) voor de NTV gekocht?

En nee hoor, ik rijd nog steeds bijna dagelijks mijn CBR600F als stadsfietsje. (Als je dat een licht machientje kunt noemen... Relatief waarschijnlijk wel, i.i.g..)

Klopt. Geen idee meer welke delen, maar er was eea stuk aan je NTV toen en ik had een bosje van die apparaatjes. Nu nog één en een bergje onderdelen. Vrees dat ik er nooit meer vanaf kom.... 😊
 
Zojuist rond 17:45 achter een gele motor (met gele velgen) met mf sticker gereden vanaf de Nolleweg tot jij afsloeg naar de Vogelweg in Alkmaar. Nummerbord begon met MG als ik goed heb gekeken.
 
Vanochtend in een parkeergarage in Amersfoort :)
 

Bijlagen

  • D5AA6AFE-2862-4049-89EC-5305810C79E6.jpeg
    D5AA6AFE-2862-4049-89EC-5305810C79E6.jpeg
    150,8 KB · Weergaven: 14
10 minuten geleden, langs de N320 op de parkeerplaats ter hoogte van Beusichem richting Tiel.
Motorrijder met licht textiel motorpak. Helaas niet gezien om wat voor motor het ging.
 
Daar bedoelde ik ja *D
Foto moment is dan wel net voor of net na dat wij met de auto langs reden, jij stond bij je motor toen wij langs reden ;)

Ja dat moet wel. Moest ook mijn zonnebril vervangen door een normale bril (anders kan ik amper wat op mijn telefoon onderscheiden) Er reden inderdaad regelmatig auto's langs, dus ik moest ff wachten tot al het blik uit beeld was.😁
 
Vanmiddag rond 17.20 A20 richting. Gouda, thv. afslag Crooswijk:
Donkerrode BWM met grote topkoffer, rijder met zwart-wit geblokte sjaal voor de neus.
Stopte speciaal om op zijn sticker te wijzen
 
Vanmiddag rond 17.20 A20 richting. Gouda, thv. afslag Crooswijk:
Donkerrode BWM met grote topkoffer, rijder met zwart-wit geblokte sjaal voor de neus.
Stopte speciaal om op zijn sticker te wijzen
It was meeeeeeeeeeeee.

Ik kijk een beetje automatich naar de kentekens en zag plots je sticker. Ik kon stoppen in de file, dus deed ik dat ff ;) Nice to meet you :D
 
Vanmorgen 6:58 een grijze BMW R 1200 GS (MS-NH-XX)
Waar: Beverwijk thv de Bazaar, toen de A9 en A5.
Ik op het kleine groene scootertje.
Groet, Bart
 
Om een uur of 8:20 vanochtend, vlak na de Wijkertunnel tussen de file door: MT-SF-87 met sticker. Je ging aan de kant voor twee sneller filterende MF-ers, dat waren @HighKing en ik :). :W
Deze motorrijder vandaag om 8:15 vlak na de Wijkertunnel weer gespot. Ik was dit keer met de auto en stond dus in de file.
Geen reactie vorige keer, eens kijken of het nu wel lukt.
 
Rond 7:15 een BMW F800GS inclusief zijspan op de a59 tussen Oss en Den Bosch met XX in het kenteken. Jij voegde in voor de BP. Stak mijn duim nog omhoog in m'n auto maar dat is denk ik niet gezien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan