(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zojuist op de burgemeester Stramanweg in Amsterdam. Komende vanaf de A2 ri arena. Een groen/witte Kawasaki met een Z, een X en een R en wat getallen schat ik. Geen idee in welke volgorde. Bestuurder had een witte botsmuts op het schedeldak geplaatst. Ik was de bestuurder van een bestelbusje met letters en plaatjes er op. Ik trok je aandacht met een geluidssignaal en groette je vriendelijk. Dat was iig de intentie. Of het zo werd opgepikt is een tweede. ;-)

:W
 
Das een route die ik ook een soort van rijdt kruist
A16 -> A15
A15 -> A38 -> A16

En zelden een MFér
Ik rij A27/A15/A16/A13/A12 (brienenoord) of A27/A27/A12 (utrecht) of A27/A15/A4/A12 (zeeburger) vanuit (zeg maar) Breda naar Den Haag. Vrij consequent rond dezelfde tijd
 
Vandaag een blonde jongedame op de vluchtstrook gespot op de A5 nabij afslag Westpoort.
Ik vermoed dat ze een klein akkefietje had gehad tijdens het file filteren, heb nog even gevraagd of alles goed ging wat met een glimlach werd beantwoord.
Dus bij deze , gespot !.
 
Vindt je dat makkelijk? Door Ridderkerk en IJsselmonde? Om een eventueel stukje file te snijden?

🙄🤔
Ken er weinig aan doen. Staat zo raar om vanaf de A15 over de vangrail naar beneden de stuiteren om op de A16 terecht te komen.
Gaat denk ik ook ergens een keer zeer doen.
Zal best wel spannend zijn...

Maar gebruik dan toch liever de A38,
En het is best een leuk bochtje (als er verder niemand rijdt)😁

En zit dan op de juiste baan voor afslag Capelle..
 
Ik rij A27/A15/A16/A13/A12 (brienenoord) of A27/A27/A12 (utrecht) of A27/A15/A4/A12 (zeeburger) vanuit (zeg maar) Breda naar Den Haag. Vrij consequent rond dezelfde tijd


Grappig, in de tijd dat ik ongeveer de omgekeerde route reed spotte ik je bij Zoetermeer op de spaarzame dagen dat ik naar Rijswijk reed.
Nu ik in Rijswijk werk spot ik je nooit meer.
Welke tijd rij jij zo ongeveer Gouda/Den Haag?
 
Grappig, in de tijd dat ik ongeveer de omgekeerde route reed spotte ik je bij Zoetermeer op de spaarzame dagen dat ik naar Rijswijk reed.
Nu ik in Rijswijk werk spot ik je nooit meer.
Welke tijd rij jij zo ongeveer Gouda/Den Haag?
Ik pak meestal de route langs Rotterdam - via Utrecht is langer. En met de motor is het lood om oud ijzer ivm de files
 
Zojuist om 8:37 precies, op de A12 tussen Woerden -> Harmelen, een prachtig exemplaar met kenteken MP-LG-7*.

Hoi!
 
@Aad900 gespot :?
20190506_104607.jpg


In het filmpje van @FastEddy

 
Gisteravond ergens tussen half negen en half tien: een rode ER-5 met het getal 46 in het kenteken (als ik het goed heb onthouden) en een MF stickertje op de plaat. Bestuurder had een zwart pak en zwarte rugtas. Je ging vanuit Beverwijk/Velsen-Noord rechtsaf de Velsertunnel in. Ik stond met de auto even naast je voor het stoplicht (ik ging rechtdoor).
:W
 
Terug
Bovenaan Onderaan