(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Een antraciete Triumph tijdens de mct vanavond op Lelystad. Had het pas laat in de gaten dus heb je niet kunnen aanschieten. Ik zat op de oude srad in groep 3 👋
 
1396190

Bij de kawatour! Geniet van de tour! Ik en mijn vriendin rijden ook mee met sticker! :]
image.jpg
 
Vandaag ( zo 26 mei) Ergens begin van de middag op de Prinses Beatrixlaan in Rijswijk richting Delft; FJR 1300 (?) met een mooie donkergroene tank; kenteken MD-N*-** Ik was die ene blonde in de auto die naar je zwaaide en soort van naar je kenteken wees.; Op weg naar de ikea voor iets dat niet op de motor paste. :)

Volgens mij heb je eerder ook gespot trouwens, zag ik! Mooie kleur motor hoor!
 
Laatst bewerkt:
Oranjelaan in Waddinxveen, bij een woning voor de deur een MF sticker. Kon geen foto maken vanaf de trapfiets met kleinzoon achterop.

Was een sportief model
 
Om ongeveer 20:45 u op de westelijke randweg in Beverwijk, richting Heemskerk: MT-SH-87 (dacht ik). Ik was mijn nieuwe tweewieler aan het testen, op het fietspad ernaast ;)
 
Vanmorgen tegen 8:30, A10 Zuid vanaf NIeuwe Meer, Afrit VUmc, onderaan bij verkeerslicht.
Jij stond voorgesorteerd voor rechtdoor naar de Schoen,
witte motor met blauwe en rode striping?
Geen idee van merk en type.
De boel begon alweer te rijden, en ik reed tussendoor op de linksaf-stroken (Op R1200RT).
 
Vanochtend rond 10.30 tankstation A12 bij Arnhem. Groepje MF-ers (KTM adventure) op weg naar het Sauerland. :t*O*
 
Zojuist een paarse transalp gespot bij de motorbandenzaak in Alphen aan den Rijn aan de Foreestlaan.
 
vanmiddag op de snelweg in duitsland, net voor de grensovergang met venlo een hele grote groep choppers, waarvan een met sticker, ik maakte een hoop kabaal met mijn strebel hoorn en probeerde naar de sticker op mijn topkoffer te wijzen
 
vanmiddag op de snelweg in duitsland, net voor de grensovergang met venlo een hele grote groep choppers, waarvan een met sticker, ik maakte een hoop kabaal met mijn strebel hoorn en probeerde naar de sticker op mijn topkoffer te wijzen
Teruggespot!

Hemelvaartweekend in het Westerwald met 41 motoren (Shadow Motorclub).

Je was duidelijk met het wijzen op je sticker! _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan