(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Gisteren op Scheveningen

20190719_224542.jpg
 
Toch al tijden dat ik niemand gespot heb/gespot wordt, terwijl ik best vaak motorrijders tegenkom onderweg.

Zijn de stickers uitverkocht ofzo? Of zijn er overactieve dienders die op anti-sticker pad gestuurd zijn
 
Omgeving Rotterdam zie ik ook niet zoveel sticker, toevallig donderdag nog eentje, maar nog geen reactie op gehad.
Ik rij zelf ook altijd omgeving Rotterdam, maar zie er ook vrij weinig. Laatst ben ik zelf nog gespot. Tijdje geleden heb ik nog iemand gespot, maar nooit reactie op gekregen. :(
 
gisteren voor emmeloord in de richting van Almere gespot.

Rode R1200RT MN LL 11.

Ik in de witte sprinter met een gangetje van 130-140. Jij ging 140/160 ... lekker hoor.

:W
 
Vandaag rond 16:00 op de Lekdijk-Oost. Ik stond bij de bermbrand met de motor en jij reed er langs op de motort. Je droeg een witte/zilveren jas (achterkant) en een fluor gele helm.

Verder niets van je kenteken kunnen onthouden of het type motor. Desalniettemin gespot! :)
 
Een groene BMW 325i Compact (he, dat zijn 4 wielen 🤔) op de Leidsche schouw te Alphen aan den Rijn.

Excuus voor de zenuwachtige matzwarte MT 07, ik moest pissen
 
Een groene BMW 325i Compact (he, dat zijn 4 wielen 🤔) op de Leidsche schouw te Alphen aan den Rijn.

Excuus voor de zenuwachtige matzwarte MT 07, ik moest pissen

Was dat rond 19:00? Ik reed daar met een zwarte 325i. Het schoot niet echt op achter een Prius en ik had een naked achter me die aan het slingeren was onder het motto "soms moet je de lol zelf maken". Toen ik bij het tuincentrum linksaf Kerk & Tranen in ging en er ruimte was spoot hij er vandoor richting N11.
 
Was dat rond 19:00? Ik reed daar met een zwarte 325i. Het schoot niet echt op achter een Prius en ik had een naked achter me die aan het slingeren was onder het motto "soms moet je de lol zelf maken". Toen ik bij het tuincentrum linksaf Kerk & Tranen in ging en er ruimte was spoot hij er vandoor richting N11.

Ja, dat was ik :')
 
Ik was aan het sporten op de fiets (de trapfiets :P) en jij kwam op een blauw witte GSXR voorbij op de oude Zeeuwse weg vanavond, tussen Bergen op Zoom en ~ Kreekraksluizen (met een maatje zonder MF sticker volgens mij, jij reed achter op)
 
Vanochtend een spot in alphen aan den rijn. Om 7:25 stond er een triumph te wachten bij de spoorwegovergang op de Lorentzweg. Mn-zf-xx
 
Vanmorgen Sandberg gespot bij het tankstation op de ring Alkmaar, bij Huiswaard. Ten minste, als je nog steeds de blauwe VFR rijdt en een Kawa-groen pak draagt...
 
Vanmorgen Sandberg gespot bij het tankstation op de ring Alkmaar, bij Huiswaard. Ten minste, als je nog steeds de blauwe VFR rijdt en een Kawa-groen pak draagt...

Check it was I, indeed. Tja, die Honda blijft t maar doen ( net als dat Arlen Ness pak ), 146 dkm en counting.
Waar rij jij in/op dan?
Thanx voor de spot iig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan