(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

C268E70E-2ABB-482A-9044-18E19CFF1868.jpeg
Zelfspot.. was nogal pijnlijk helaas

Kanaalweg richting Beverwijk.. ik reed dus zoals je op t plaatje kan zien op de parallelweg beneden, meneer in bus kwam van de N246, gooit hem voor m’n neus de kruising op, ik kon hem ontwijken maar kwam daarbij in de berm en daar nogal hard gevallen.. simpel geval meneer had mij niet gezien, en dus geen voorrang gegeven.. nu nog uitzoeken waar m’n motor is en hoe ik aan een politierapport oid kom

Edit.. je ziet op t plaatje een agent, dan had ik aan hem kunnen vragen.. maar ik lag op dat moment bewusteloos achterin de ambu dus dat werd lastig
 
Laatst bewerkt:
Knap luizig...
Ben je er zelf nog een beetje goed afgekomen? Of ben je straks alleen in de rolstoel te spotten?
Voor nu kan ik iig niet lopen, heup rechterzijde gekneusd oid.. en helemaal blauw natuurlijk. Zal wel goed komen, alleen wel ff duren...

Edit:
Inmiddels weet ik ook dat m’n motor nu bij de berger in Oostzaan staat, dinsdag gaat ie naar MP Wormerveer.. zal dan ook alle kleding erbij af moeten geven, en hopen dat ik maandag iig van de politie een proces-verbaal nummer kan krijgen, dat kon nu namelijk niet want speciale eenheid ofzo ?
Twijfel wel erg over verder motorrijden of toch brommer/scooter.. tis niet de eerste keer, en ook dit keer weer kon ik er niets aan doen..
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen uur 08:14 op Ring Alkmaar West (N9) tussen de Meent en stoplichten afslag Heiloo. Zwarte Honda CBR 600rr Kenteken eindigend op **-72

Ik zat ingeblikt
 
Blij als een kind dat ik zojuist mijn eerste MF-spot heb gedaan. _O- Een kleine 10 minuten geleden zag ik een groene (kawasaki?) motor met kenteken 73-MD-xx bij de stoplichten van Hoorn80. Maar ik reed al vanaf Venhuizen voor je op de N506, in de zwarte Fiësta.

Voor mij, in het vervolg, had ik je misschien op een manier eerder duidelijk kunnen maken dat er zo'n groot doodgereden dier op de weg lag? Het zag er wel heel soepel uit hoe je hem ontweek (gelukkig!).
 
Ik rij zelf ook altijd omgeving Rotterdam, maar zie er ook vrij weinig. Laatst ben ik zelf nog gespot. Tijdje geleden heb ik nog iemand gespot, maar nooit reactie op gekregen. :(
Ik rij s'morgens en s'avonds ring zuid ,Barendrecht waalhaven ,zie ook zelden een sticker.
Ik heb mijn sticker onder de kenteken plaat .
Zou inderdaad leuk zijn MFers tegen te komen .
 
20190818_165902.jpg

In het wild kom ik ze niet tegen, maar in het mooiste dorp van Nederland nu al de tweede geparkeerde MF'er deze week. Zwarte Suzuki GSX750, op de Raaks in Haarlem voor de Sport City.
 
Terug
Bovenaan Onderaan