(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Ik rij s'morgens en s'avonds ring zuid ,Barendrecht waalhaven ,zie ook zelden een sticker.
Ik heb mijn sticker onder de kenteken plaat .
Zou inderdaad leuk zijn MFers tegen te komen .
Om welke tijden?
Ik weliswaar in de auto naar Vlaardingen om 07:30 en om 17:15 of zo weer terug.
 
Gisteren stond op het TTcircuit tijdens de Gamma Racingday op de Kawasakiparking een geweldig mooie Kawasaki met aanhanger combinatie vlak tegenover het medisch centrum, compleet met MAG sticker en een MF sticker.... bij deze: gespot!
 
Vanmorgen rond 8u bij 't uitrijden van de Wijkertunnel richting Haarlem/Amsterdam schoof ik naar links om de irritante rij auto's even voorbij te knallen.
Op de rechterrijstrook reed een zwarte Honda CBiets, een Hornet ofzo? Ik zag nog net de sticker maar 't ging even te snel om 't kenteken in me op te nemen. :)
 
Laatst bewerkt:
Screenshot_20190824-183825.jpg


Vanavond een blauwe CB1 gespot in Den Bosch bij de escape room :) vanaf het terras van de Armeen. Goed eten daar wel :9
 
Laatst bewerkt:
Zojuist ouder model ZX9R verleende mij voorrang bij zebrapad in HHW.
Iets met € 300,-

Riep nog na maar je hoorde het niet. Knippertje hangt los!
 
Vandaag om 20:30 op de A13 richting Den Haag. MF stickertje op t nummerbord. Je groette toen ik je voorbij kwam op een Yamaha XT660Z Tenere.

Ik heb geen nummerbord onthouden en weet niet zeker waar jij op reed.
 
Vanmiddag rond kwart over vijf / half zes op de A10 richting de A4: MV-BZ-23, een witte BMW.
Ik reed een tijdje achter je maar door de drukte zag ik geen kans om even in te halen / naast je te komen rijden voordat ik afsloeg richting de A9.
 
Amphia ziekenhuis Breda

Rode honda vfr750 rc36 met bijna 100.000km op de teller. Staat op de personeelsparkeerplaats achter. Welkom collega
20190827_134245.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend rond 0730 uur, Huiswaarderweg Alkmaar, ik stond bij het Total tankstation, toen er volgens mij een rode Yamaha Thunderace met koffer voorbijreed, met volgens mij ook een sticker. Wie oh wie?
 
Al 5 dagen geen spot in Nederland, opmerkelijk, zeker met het weer van de afgelopen 5 dagen. Genoeg motoren op de weg lijkt me..

Misschien heeft t spotten van MFers z'n beste tijd wel gehad...
 
Vanmorgen rond 8u bij 't uitrijden van de Wijkertunnel richting Haarlem/Amsterdam schoof ik naar links om de irritante rij auto's even voorbij te knallen.
Op de rechterrijstrook reed een zwarte Honda CBiets, een Hornet ofzo? Ik zag nog net de sticker maar 't ging even te snel om 't kenteken in me op te nemen. :)

ik denk dat ik deze vanochtend ook tegenkwam op de A9, rechter rijstrook, rond half 9 thv op/afrit Uitgeest/Heemskerk

ikzelf op MG 1200 stelvio, geen sticker
 
Terug
Bovenaan Onderaan