(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Logisch, de meeste hebben de sticker eraf gehaald om gezeik met de politie te voorkomen.

Misschien is het tijd voor een andere duidelijke MF-herkenbaarheid die 100% legaal is?
1567427636374.png


Zoiets? (ik heb geen aandelen in die stickersite, willekeurig voorbeeld)
 
Denk niet dat iemand die teksten nog leest en sowieso valt het te weinig op om een spot te doen.

Denk eerder aan een sticker naast de kentekenplaat met een strook kentekenplaatgeel eronder.
Ik probeer me voor te stellen hoe je dit ziet met een motor kentekenplaat?
 
Ik heb ook al bijna 2 jaar een sticker maar nog nooit gespot (en rij elke dag). Zal er misschien ook wel mee te maken hebben dat ik 'm een beetje "chicken" op de kettingbeschermer heb geplakt...

IMG_20190902_193648-01.jpeg


Trouwens ook maar 1x iemand anders kunnen spotten...
 
Gisteren bij de Italdag in Beusichem
Een Yamaha XJ900 op het hoekje op de parkeerplaats bij de italiaanse motoren.
Kenteken ben ik vergeten

Nee nee! TDM 850. Ik werd doorgewuifd en zat zelf niet op te letten. Heb hem maar in het hoekje weggemoffeld. Schaamde me een beetje met m'n jap _O-

Vriendinlief was wel netjes met de monster.
 
Ik heb ook al bijna 2 jaar een sticker maar nog nooit gespot (en rij elke dag). Zal er misschien ook wel mee te maken hebben dat ik 'm een beetje "chicken" op de kettingbeschermer heb geplakt...

Bekijk bijlage 1424146

Trouwens ook maar 1x iemand anders kunnen spotten...
Ja dat helpt niet echt. Als ik een andere motorrijder zie dan kijk ik ff snel naar de plaat maar ga niet uitgebreid zoeken of de sticker elders is geplakt.
Nou komen wij geloof ik niet echt vaak in elkaars omgeving... ;)
 
Ja dat helpt niet echt. Als ik een andere motorrijder zie dan kijk ik ff snel naar de plaat maar ga niet uitgebreid zoeken of de sticker elders is geplakt.
Misschien zou het nog beter zijn als ik 'm aan de rechterkant van de motor plak.. Aan die linkerkant komt natuurlijk ook nooit iemand }) :+ :')

Dan toch maar eens eentje bestellen voor op de plaat #trybeforeyoudie #YOLO #livingontheedge #zonderkentekenverlichtingzullenzediestickertochooknietzien

Nou komen wij geloof ik niet echt vaak in elkaars omgeving... ;)
Alleen als één van ons ernstig de weg kwijt is denk ik ja :P
 
Misschien zou het nog beter zijn als ik 'm aan de rechterkant van de motor plak.. Aan die linkerkant komt natuurlijk ook nooit iemand }) :+ :')

Dan toch maar eens eentje bestellen voor op de plaat #trybeforeyoudie #YOLO #livingontheedge #zonderkentekenverlichtingzullenzediestickertochooknietzien


Alleen als één van ons ernstig de weg kwijt is denk ik ja :P
Ik heb m vlak boven de plaat zitten. Noodgedwongen, aangezien oom agent er niet blij mee was dat ie op de plaat zat. -O-

Gelukkig heb ik daar ruimte om de sticker te plakken, dat lijkt me bij jouw motor wel lastig.

Toch moet ik HK gelijk geven, wij MFers letten allemaal op de kentekenplaat. Ik ben sinds de verplaatsing van de sticker ook nog nooit gespot door onbekenden. '(

Maar misschien komt dat ook wel omdat ik niet in de randstad woon?


AGWb-e6Q7EX2gnzsqhNVGoFvFcc3Y5aLOXlxksqVQ3MTKXS5n_C0YSrnjG0yITOGkw3evL4Cpro8xsuUJNlUdaaLSErOQH8JD5pg3AN5z2cxhwX_vjUTqMlAtXPhc1eqHc4jtoVWkSaCeH2Su_eX8NnQUPl2GWt-9yOIA4Uo5oXI7Xq-PqgRcYEsReAnkhoPGeOmPM-hIpQjUokFBl28B74tf-3emn4Y-WgLWPyibxNQAQlClZSklMBI5a1BePf-WH3-cqgCpTvhjeyhNOyWZa0NNBN0Z4tQnJxtpJlHNdf5H71pR52O2mXm4mAaYBkc68AfEjI1zmrL1RZj8SLw57kQGmSxrWhm44uhCpMENv6Pf_iwcYqiX9cIbUUqjEUeas0W4TucaLCsrceIMm9qii1Iorj85lIsi8oKiXGzOd4qLKI0MJphuTFgKm6AAPbkL7KKr-eEvFAg_EPYf-dwHd1MWzwu3PwQ3G2ic26K3aAZohK4WgvgeXO2tIxXZcas1LF7fqLi61Bps7baSQQWxovjstuH26d8_BtxT5dMRXuWZjTvj-GLadutEaRJqYcavF5IhnK3Gtp5sbyPoxCasCbxkNCJR0_Bbcwnt2PdRAcW-C1kVnouj38VSl3TvzFSB0K_be6cgLgaA3N-kjAHjBx0c1ojU6dwI0M0riwoIGcdWnD4qZL_hCf9K8YAtCepi2MxHNFsgT-IMJG0a5Cx0ySUeAyPLc6e5bqwW-yxKSQaNUJoQdT6ND3nT7BbGI6BnbCLs3EGjNUCawQ1cSH3P7NwgMhVYPd5x2ccaFm64QP_aVET4F3w8kXIAMFxg1R-HvZgy2tiqRD5mFECJDnDx1RktdMUVjdVvghQ3ReDK7H_meaDSFUOOlm1u4mqTmuesqdf6u1OO3yJ8IU=w1028-h1028
 
Nee nee! TDM 850. Ik werd doorgewuifd en zat zelf niet op te letten. Heb hem maar in het hoekje weggemoffeld. Schaamde me een beetje met m'n jap _O-

Vriendinlief was wel netjes met de monster.
Ik zag dat het een Yamaha was die daar niet thuis hoorde.
De spot was duidelijk genoeg.
Verder geen stickers gezien, de mijne stond met zijn kont richting de struiken.
 
Ik heb ook al bijna 2 jaar een sticker maar nog nooit gespot (en rij elke dag). Zal er misschien ook wel mee te maken hebben dat ik 'm een beetje "chicken" op de kettingbeschermer heb geplakt...

Bekijk bijlage 1424146

Trouwens ook maar 1x iemand anders kunnen spotten...
Ho Ho wij hebben elkaar eens gespot.
Maar zelfs toen we naast elkaar stilstonden was jouw sticker slecht te zien.
 
hmm kenteken vergeten. Een 1150 Gs. Berijder had een restyle jas aan en donkere helm met een oranje baan in t midden.

Waar? Ring A10, ik ging richting Volendam jij richting zaanstad/Purmerend . tijdstip 15.15
 
Vandaag op de Spanjaardlaan in Haarlem rond de klok van 2 uur. Jij bent mijn allereerste spot die ik mag plaasten!! (Eindelijk na twee). Je ging richting Heemstede-dreef
 
gisteren rond 17:15
Bij de verkeerslichten Houten in (v.af a27)

Een maxiscoot... (srry geen id welke merk/type)
Zat zelf in de rechtsafslaande Citroen c4
 
Terug
Bovenaan Onderaan