(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vanochtend rond 9:20/9:30 op de Schiekade in Rotterdam. Ik kan mij de type van de motor totaal niet meer herinneren, maar de kleuren was in ieder geval vrij fleurig. Ik haalde je op den duur in en zag toen net de MF sticker nog.

Mogelijk dat je die van mij ook hebt gezien. :9
 
Vanavond stond er een blauwe Yamaha Off-road bij Goedhart in Bodegraven geparkeerd. Geen idee of er ook een eigenaar bij rond liep, ik zag hem in een flits staan toen ik net weg reed.
 
Vanmorgen van A1 naar A10 zuid
Gele Suzuki, geen idee V-Strom ofzo?
Rond 8:15 of tegen 8:30.
Ik op R1200RT.
We reden samen langs de 3 motoren voor ons.
 
Vanavond Yamaha Fzr, geparkeerd tegenover Hotel Bloemendaal in Bloemendaal.
Vanmorgen ook weer. Of nog steeds. Weet niet.
IMG_20190920_111841.jpg
w
 
Gisteren op de A12, net voorbij de Andel waar ik in een groepje samen met 2 Intruders 1800 richting utrecht rij, worden we ingehaald door een FZR600R in exact dezelfde kleuren als mijn 1000. In een eerste reflex dacht ik effe dat het mijn zoon was, Hoodie uit de jas, beetje zijn houding ook. Meteen spot ik de topkoffer en de gedachte aan Dimitri spat uiteen.
De bestuurder en ik hebben een boel gebarenconversatie waaruit een hoop duimen omhoog steken en picobello gebaren gemaakt worden, op enig moment haakt hij nog aan in de groep, gewoon in de baksteen formatie, haalt dan in en verdwijnt aan de horizon om vervolgens weer achter een vrachtwagen vandaan op te duiken, wederom contact zoekend. Prima, maar ik zit in een groep die ik niet verlaat. De FZR verdwijnt om niet meer terug te komen...
Ik had best effe willen stoppen, dat paste echter niet in het verhaal.

Toch wil ik weten wie het was, dus als je iemand kent of als je degene bent in het verhaal met de FZR600R, met als enorm herkenningspunt de topkoffer, laat het effe weten

Zwarte, met paars/oranje accenten, dezelfde als ik



1569135652400.png

Ik vind iemand die zo enthousiast reageert de moeite van het terugvinden waard, daarom heb ik er een topic over geopend
 
Zojuist om circa 16:00 op de A4 van Amsterdam naar Den Haag gespot: groene Kawasaki 300 (?) Ninja met MF-sticker, kenteken ..-MJ-PS, volgens mij nam je de afslag naar de N207 (Leimuiden, Nieuw-Vennep, etc.)

Hartelijk gegroet vanaf de oranje KTM :W
 
Gister gespot rond 18:20 uur? Donkergroene oudere type? tourmotor met 2 donkergroene zijkoffers waar de MF sticker op geplakt zat. Gespot op de kruising bij Enkhuizen/McDonalds en de dijk naar Lelystad. Ik was met de route en bocht bezig toen ik ineens die stickers zag, duurde even voor dat kwartje viel. Ik reed zelf in een zwarte Fiësta. 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan