(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zojuist om circa 16:00 op de A4 van Amsterdam naar Den Haag gespot: groene Kawasaki 300 (?) Ninja met MF-sticker, kenteken ..-MJ-PS, volgens mij nam je de afslag naar de N207 (Leimuiden, Nieuw-Vennep, etc.)

Hartelijk gegroet vanaf de oranje KTM :W

Dat was ik *O*

Bedankt voor de spot...
 
Vanmiddag op de A20 rond 17:15 kenteken MS-XR-60 dacht ik....

Je haalde mij en een collega in in de file.
 
Wie kwam mij om 15:45 uur voorbij rijden op de Van Brienenoordbrug toen ik op de afrit Capelle a/d IJssel reed?
Donkerkleurige chopper, berijder met zwart/fluo gele kleding en achterop het rugsteuntje van de passagierzit zat een knuffeltje.
 
Laatst bewerkt:
Wie kwam mij om 15:45 uur voorbij rijden op de Van Brienenoordbrug toen ik op de afrit Capelle a/d IJssel reed?
Donkerkleurige chopper, berijder met zwart/fluo gele kleding en achterop het rugsteuntje van de passagierzit zat een knuffeltje.
Wat leuk, ik wilde het er ook op zetten, dat was ik. Ik kom/kwam uit Dordrecht en was op weg naar de Jan Leentvaarlaan in Rotterdam. Ik zwaaide nog, maar kon niet zien of je het zag!!!
 
Bij @Sjefman de petfles opgehaald

even zn foto gejat :-p

XNhydyo.png
 
Vanmorgen iets voor 8 uur gespot op de A27 bij afslag Sleeuwijk tot en met Avelingen West in Gorinchem, een rode Suzuki GSF600 met kenteken M*-GT-49 :W

Ik reed incognito in koekblik B|
 
Vanmorgen iets voor 8 uur gespot op de A27 bij afslag Sleeuwijk tot en met Avelingen West in Gorinchem, een rode Suzuki GSF600 met kenteken M*-GT-49 :W

Ik reed incognito in koekblik B|
Ik lees "A27", "Sleeuwijk", "Gorinchem", "rode Suzuki GSF": *O*
Ik lees "8 uur", de richting en het keteken: -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan