(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Maar niet om t een of ander maar volgens mij is dit topic bedoeld voor als je iemand gespot hebt, de discussie over de sticker kan denk ik bter in een apart topic gevoerd worden ipv hier....

 
Kunnen we nu ff weer ON-TOPIC svp.

Wie verder wil discussiëren over wel of geen MF sticker op een nummerplaat, open dan een topic voor dit onderwerp en discussieer daar naar hartenlust verder!


ON-TOPIC:
Deze week hooguit 3 motorrijders op de A4/A15 gespot, naja mezelf uitgezonderd blijven er 2 gespotte motorrijders over. Niet gezien of deze een MF sticker hebben maar als je ook tussen 07:30/08:00 op de genoemde wegen rijd richting Rotterdam/Botlek/Europoort, dan hoor i het graag!
 
Kunnen we nu ff weer ON-TOPIC svp.

Wie verder wil discussiëren over wel of geen MF sticker op een nummerplaat, open dan een topic voor dit onderwerp en discussieer daar naar hartenlust verder!


ON-TOPIC:
Deze week hooguit 3 motorrijders op de A4/A15 gespot, naja mezelf uitgezonderd blijven er 2 gespotte motorrijders over. Niet gezien of deze een MF sticker hebben maar als je ook tussen 07:30/08:00 op de genoemde wegen rijd richting Rotterdam/Botlek/Europoort, dan hoor i het graag!

Ik :W

Maar dan waarschijnlijk de andere kant op. Ochtend Voorne Putten richting Rotterdam Zuid A15, en einde van de dag weer terug. Sticker is zojuist in de bus gevallen dus bij de volgende rit ben ik eindelijk te spotten*O*
 
Moet mijn sticker ook nog plakken...

Mijn kenteken voor de spotters: 30-MG-TN
blauw-kleurige BMW K1200GT
meestal op A4/A15 of A13 enkele keer
 
Vandaag een grijze Aprillia Futura met sticker gespot die bij Delft Zuid van de A4 was geplukt door een motoragent. Kenteken volgens mij mg-lt-24 of zo iets.
 
Vandaag een grijze Aprillia Futura met sticker gespot die bij Delft Zuid van de A4 was geplukt door een motoragent. Kenteken volgens mij mg-lt-24 of zo iets.
zag wel een Honda Goldwing eraf gaan bij Delft. Zat er zelf een stukkie achter bij het filteren. En die motoragent ook zie. staan met lasergun na de Ketheltunnel richting Delft. Zat achter een witte busje aan met de bekende Poolse kenteken nadat ik met dik 180 uit de tunnel knalde.... Dus nog geluk gehad ook *O*
 
Vandaag een grijze Aprillia Futura met sticker gespot die bij Delft Zuid van de A4 was geplukt door een motoragent. Kenteken volgens mij mg-lt-24 of zo iets.
Ja dat was ik. Ik ging al wat snel en wilde nog net even een auto inhalen dus schakelde even terug en gaf wat gas bij op precies het verkeerde moment en toen kwam dom.en pech samen want de agent had 161km gemeten. De motor mocht dus op de aanhanger mee terug naar huis. Ben best een tikje chagrijnig nu.
 
Ja dat was ik. Ik ging al wat snel en wilde nog net even een auto inhalen dus schakelde even terug en gaf wat gas bij op precies het verkeerde moment en toen kwam dom.en pech samen want de agent had 161km gemeten. De motor mocht dus op de aanhanger mee terug naar huis. Ben best een tikje chagrijnig nu.
😮😮😮

161... Had je niet door dat iedereen in remmen ging hangen omdat er juist zo'n lasergun motormuis na de Kethelrunnel stond?
 
😮😮😮

161... Had je niet door dat iedereen in remmen ging hangen omdat er juist zo'n lasergun motormuis na de Kethelrunnel stond?
ik zat achter 2 auto's die ook zo hard gingen (ong 130) en wilde er even voorbij voordat het van 4 naar 3 banen ging dus even met gas erbij ging ik net langs de agent. Heel stom van me, ik rij daar dagelijks, had een beetje haast en lette alleen op de auto's voor me.
 
ik zat achter 2 auto's die ook zo hard gingen (ong 130) en wilde er even voorbij voordat het van 4 naar 3 banen ging dus even met gas erbij ging ik net langs de agent. Heel stom van me, ik rij daar dagelijks, had een beetje haast en lette alleen op de auto's voor me.
Tjahh..... als je al +/- 130 rijdt achter 2 auto's, wetende dat het maar 100 km/u is toegestaan op de A4....inderdaad, stomme actie... En die 2 automobilisten uiteraard lachen toen ze het gas loslieten omdat ze het al doorhadden. En haast, da's wel de meest gehoorde en meest niet onderbouwde smoes die ze al tig keer gehoord hebben...

Hoe hoog is de boete? Of weet je dat (nog) niet?
 
Tjahh..... als je al +/- 130 rijdt achter 2 auto's, wetende dat het maar 100 km/u is toegestaan op de A4....inderdaad, stomme actie... En die 2 automobilisten uiteraard lachen toen ze het gas loslieten omdat ze het al doorhadden. En haast, da's wel de meest gehoorde en meest niet onderbouwde smoes die ze al tig keer gehoord hebben...

Hoe hoog is de boete? Of weet je dat (nog) niet?
Ja, was gewoon stom van me en de reden rechtvaardigt de snelheid zeker niet. Het is nog niet bekend wat de boete is, dat zal de rechter wel bepalen. ik heb in de afgelopen 15 jaar 3 boetes gehad, maar dat was nooit meer dan 10kmh te hard, dit gaat wel even pijn doen.
 
Ja, was gewoon stom van me en de reden rechtvaardigt de snelheid zeker niet. Het is nog niet bekend wat de boete is, dat zal de rechter wel bepalen. ik heb in de afgelopen 15 jaar 3 boetes gehad, maar dat was nooit meer dan 10kmh te hard, dit gaat wel even pijn doen.
hmm...3 boetes over 15 jaar.... Minder dan de gemiddelde Nederlander denk ik. Mijn laatste boete was vorig jaar 56 waar je 50 mag. Een tijdje grossierde ik in boetes, alsof het mijn meest belangrijkste hobby was ofzo. Hoogste boete....kwam van een vriendinnetje die in Zaandam woonde en was laat op de avond en ik stormde met zo'n 160 voor Schiphol langs tot ik ineens bemerkte dat een auto mij wel erg opvallend aan het volgen was. Dus hup! Voetje van gas en snel tussen een rij auto's invoegen en afwachten. Auto kwam voor me rijden en het welbekende bordje verscheen. Bleken ze een gemiddelde snelheid van 154 km/u gemeten te en met correctie eraf zaten ze op 149 km/u. Ik mocht verder rijden! Dat die agent een hele verhaal aan het uitkramen en met een zichtbaar beteuterde smoel zeggen dat ik mijn rijbewijs kon houden bla bla bla bla bla en ik maar lachen. Vraagt ie waarom ik zit te lachen. Wat denk je zelf? Mag mijn rijbewijs toch houden? Heb nog nooit op zo'm sjagerijnige manier een boete gekregen! Die eikel was er helemaal op voorbereid om mijn rijbewijs in te nemen om zijn avondje te laten slagen. Aan alles aan die vent was te merken dat ie er behoorlijk (psychisch wellicht???) onder leed dat ie moest toegeven dat ik hem mocht houden.

Maar de boete was niet misselijk!!! Die deed wel ff pijn in mijn portemonnee!
 
Kunnen we nu ff weer ON-TOPIC svp.

Wie verder wil discussiëren over wel of geen MF sticker op een nummerplaat, open dan een topic voor dit onderwerp en discussieer daar naar hartenlust verder!


ON-TOPIC:
Deze week hooguit 3 motorrijders op de A4/A15 gespot, naja mezelf uitgezonderd blijven er 2 gespotte motorrijders over. Niet gezien of deze een MF sticker hebben maar als je ook tussen 07:30/08:00 op de genoemde wegen rijd richting Rotterdam/Botlek/Europoort, dan hoor i het graag!
Ik rij elke dag A20/A16/A15 en 's middags de andere kant op.
Alleen geen stikkert
 
Vandaag weer eens veel motoren op de weg gezien. Baalde zelf een beetje dat ik in de werkbus zit en dus niet met de motor naar het werk kwam.

Is in het zuiden van het land ook een stickertje te spotten.? Heb ze namelijk nog niet gezien.
 
Vanmorgen tegen negenen voor het stoplicht in Utrecht. We hebben nog ff gekletst, allebei onze eerste spot. Rij ik later de parkeergarage binnen, staat jouw motor daar geparkeerd!
 

Bijlagen

  • 20200206_085931.jpg
    20200206_085931.jpg
    114,5 KB · Weergaven: 20
heb de sticker maar van de plaat gehaald (oom agent = niet blij mee)
ben eerder wel andere MF'ers tegengekomen, maar tot op heden zelf niet gespot. -O-
autosticker laat ik wel zitten :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan