(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

De aankomende maanden rij ik in de ochtenden Delft - Schiedam/Rotterdam en in de avond retour. Aangezien dit met de trein ook prima te doen is vind je me er niet met regen O-)

In de zomer ben ik zga elke avond in een willekeurige richting op deze snelwegen te vinden })
Ik zal de BMW's in de gaten houden!
 
Vanmorgen werd ik ook gespot op de A27, rond 08:15 uur, ter hoogte van afrit Werkendam richting Gorinchem. Je maakte heel goed duidelijk dat je mijn sticker gezien had haha. We hebben nog even naast elkaar gereden en vriendelijk naar elkaar gezwaaid. :W
 
Vanmorgen om iets over 8.00 uur reed je me voorbij op de oprit naar het Rottepolderplein. Ik zat ingeblikt, jij reed achter een andere motor aan tussen de file door. Kenteken was iets van 12-MF-RP of zo.
 
Vrijdag rond 17:30 A20 afrit Moordrecht, je ging bij het stoplicht links de N457 op?

Ik ging naar rechts... Wie o wie?
 
Vanmorgen werd ik ook gespot op de A27, rond 08:15 uur, ter hoogte van afrit Werkendam richting Gorinchem. Je maakte heel goed duidelijk dat je mijn sticker gezien had haha. We hebben nog even naast elkaar gereden en vriendelijk naar elkaar gezwaaid. :W
Volgens mij is het de bedoeling dat anderen jouw spitten en het hier plaatsen ipv andersom...
 
Volgens mij is het de bedoeling dat anderen jouw spitten en het hier plaatsen ipv andersom...

Dat gebeurt wel vaker, toch? Ik heb hier in het verleden ook wel eens gemeld dat ik gespot was, waarna ik nog een praatje had gemaakt met de spotter. Als de spot duidelijk is, is dat toch geen probleem?
 
Dat gebeurt wel vaker, toch? Ik heb hier in het verleden ook wel eens gemeld dat ik gespot was, waarna ik nog een praatje had gemaakt met de spotter. Als de spot duidelijk is, is dat toch geen probleem?
Men kan het ook doen uit eigen voordeel. Niemand die je gezien hebt en toch een spot melden. T'is maar van welke kant je het bekijkt. Ga niemand nu op voorhand beschuldigen uiteraard.

Maar in jouw geval was degene die je spotte ook een MF' er?
 
Gistermiddag rond 16:10 Boelenlaan Amsterdam, kruizing Amstelveenseweg, en toen richting A10.
Een scootermodel (geen idee wat voor merk/type).
Ik ging rechtsaf de A10 zuid op op mn R1200RT, jij rechtdoor.
 
Vanmorgen werd ik ook gespot op de A27, rond 08:15 uur, ter hoogte van afrit Werkendam richting Gorinchem. Je maakte heel goed duidelijk dat je mijn sticker gezien had haha. We hebben nog even naast elkaar gereden en vriendelijk naar elkaar gezwaaid. :W
Als het een grote man in fluorgele jas was, op een grote rode BMW, dan was het waarschijnlijk @dwaal .
 
Volgens mij is het de bedoeling dat anderen jouw spitten en het hier plaatsen ipv andersom...


Pak anders even een chill pil gast :') ik reageerde al op iemand anders die mij had gespot en vond het makkelijk om deze er achter aan te gooien. Snap echt het probleem niet en melden dat je gespot bent terwijl dat niet zo is, is gewoon zielig imo.
 
Allemaal

image.png


:+
 
Pak anders even een chill pil gast :') ik reageerde al op iemand anders die mij had gespot en vond het makkelijk om deze er achter aan te gooien. Snap echt het probleem niet en melden dat je gespot bent terwijl dat niet zo is, is gewoon zielig imo.
doe zelf ff rustig
 
geen idee of deze motorrijder hier ook is, zojuist op de A4 motor haalde me in (ik ging van linkerbaan naar rechterbaan), kenteken MP-NP-29
 
Staat in openingspost, gewoon spotten als je iemand met een sticker ziet en hier melden.
En klaar 😉
En niet andersom! Jezelf.niet spotten. En nee, ik behoef geen uitleg, had het ook al door. En als je deze topic wat beter had gelezen had je gezien dat ik hier af en toe melding maak van een motorrijder.

Dus koest nu!
 
FOEI!

_O-

Man man, dat zeg je tegen je hond.8)7
Gaan we nu door met dit off-topic ge-etter? De enige bijdrage van jou in deze topic is trachten mij de les te leren??? Blijf lekker in die open haard/houtkachel topic en laat deze topic vrij van jouw totale niet-constructieve off-topic gezeik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan