(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Gister in Eexterveen (Drenthe) een stel op een grijze Honda Hornet 600?. Jullie stonden stil bij een kruising. Ik kwam er met de racefiets langs. Schreeuwde nog Motor-forum :P ;) .
 
Wie o wie kwam ik net tegen in Beverwijk, kruising bij politiebureau. Sportief ding, zwart plus kleurtjes. Sorry ik was met de auto dus ff snel, jij dacht vast wtf is dit voor gek die ineens naast me staat ;)

ik denk een Yamaha ?
 
Laatst bewerkt:
Wie o wie kwam ik net tegen in Beverwijk, kruising bij politiebureau. Sportief ding, zwart plus kleurtjes. Sorry ik was met de auto dus ff snel, jij dacht vast wtf is dit voor gek die ineens naast me staat ;)

ik denk een Yamaha ?

Ik zag jou vanmiddag nog wel staan in de voortuin in Assendelft ;)
Reed langs op mn scrambler zonder sticker :P
 
Maandag avond in Leiden een bordeaux rode Suzuki VX 800 met passagier en sticker.
Ik was anoniem ingeblikt in de V70.
 
Oudebrugsteeg, Amsterdam...

20200508_155842.jpg
 
Vanochtend rond een uurtje of 9 op de N305 bij Almere een 1150GS met sticker op de plaat. Reed even kort achter me, ik ging linksaf de A6 op, hij richting Almere stad. Mijn sticker is niet zo heel goed zichtbaar maar zit op de zijkoffer.
 
Ik zag gisteren rond 14.00 uur een zwarte Honda CBR geparkeerd aan de Thorbeckesingel in Veenendaal. Wie o wie?
 
Vanmiddag rond 16:30 uur op de A7 bij Purmerend, richting Amsterdam.....

Rode Tracer 900, standaard uitlaat, after market knippers, GIVI(?) topkoffert voorzien van een spoilertje, bestuurder gehuld in een geel hesje....

Iemand van hier????
 
Eindelijk na een jaar weer!

Rode sportsbike, grijd leren pak op een ik denk suzuki :)
Groningen Julianaplein
Uur of 11
kenteken MY - ...

Gespot!
 
Zojuist bij het wegrijden uit jullie verzamelplaats in de kuiperstraat /Jacob Israël de haan straat te Amsterdam

Jz 71 tn? Haha ik weet het niet meer.. Een rood witte Honda iig

Je reed als laatste weg. Ik was zandzakken aan lossen uit een auto tegenover jullie. :W

Fijne rit toegewenst 8-):]
 
Rond 14:15 op de Afsluitdijk, een toermotor met de sticker op de rechter koffer.
Ik knipperde nog vanuit de vrachtwagen 👋🏻
jij zwaaide naar een motorrijder die je tegenkwam 😉
 
Zojuist een geparkeerde donkerblauwe Kawa zrx1200, niet ver van de Bloemgracht. Gespot!
 
Ik moet haast @Rob RD gespot hebben vanmorgen! Witte FZR (of een FZ) met rode accenten op de A4 bij Rijswijk. Ken bijna niet anders dan dat hij inmiddels alle FZR'en in Haaglanden wel heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan