(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Zoveel werk is het inderdaad niet. Die Kawa verdiend wat liefde, maar dan ie ie er weer snel klaar voor.
Ik heb motoren weer tot leven gewekt die er veel erger aan toe waren.
 
Vandaag op Assen: 20210725_201652.jpg
 
Moet wel e.e.a aan gebeuren wil je dat ding weer beetje toonbaar maken. Zonde dat ie zo staat te verpauperen...
Dat laatste, maarja, we weten niet waarom dus kunnen we ook geen oordeel verder vellen dan dat 'het zund' is.
 
@Nejra Volgens mij flitste ik aan jou voorbij op de Hoogendoorn laan net ;)
Kon het slecht zien want ik reed met donker vizier...
Als ik vanaf de kant van Tempel/Alphen af kwam met de KMZ dan kan dat heel goed. Dan was jij denk ik die "tweewielige koplamp" die me.tegemoet kwam toen ik in moest houden voor die twee voetgangers op de weg. Ik had je niet herkend in het half duister, maar hierbij alsnog: :W
Leuk! *D
IMG_20210728_222029.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als ik vanaf de kant van Tempel/Alphen af kwam dan kan dat heel goed. Dan was jij die "tweewielige koplamp" die me.tegemoet kwam toen ik in moest houden voor die twee voetgangers denk ik. Ik had je niet herkend in het half duister, maar hierbij alsnog: :W
Bekijk bijlage 1659655
Jup dat was ik *D
Mooi dat warme licht uit die koplamp:t
20210728_210948.jpg

Dit kwam ik tegen vanavond...
 
Jup dat was ik *D
Mooi dat warme licht uit die koplamp:t
Bekijk bijlage 1659656
Dit kwam ik tegen vanavond...
Ook mooi!

Het warme licht in de koplamp is een licht-gele LED in de stadslicht-fitting. prima voor de foto of als dagrijverlichting om wat extra op te vallen, (en het geeft ongeveer evenveel licht als het originele 6V/35 Watt gloeilampje) maar in het donker gaat 'ie bij het rijden tegenwoordig gewoon op het witte LED-dimlicht dat je zag toen ik je tegemoet reed. Niet heel klassiek qua aanblik, maar Iets zien in het donker is ook iets waard ;)
 
Ik werd zojuist op de A12 tussen Nieuwerbrug en Bodegraven ingehaald door een zwarte sporttoer motor met rijder in een textieljas met een opvallend licht/creme/beige achterkant. Ik was dat zwarte zijspan op de rechter baan en had je sticker wat te laat door voor een meer gedetailleerde beschrijving....

Hierbij: :W:W
 
Vanmorgen in Beverwijk op de Parallelweg een Aprilia RSV 1000 met kenteken eindigend op 64.
Ik zag het stickertje pas toen ik linksaf ging richting de Velsertunnel en jij daar rechtdoor richting het spoor reed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan