> [Centraal] MF-er gespot post het hier deel42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ah, ben jij dat! Had je al een keertje eerder gespot op de A1, in januari, vanuit de auto toen :/


In Tilburg een matzwarte Honda Blackbird (denk ik tenminste) met MF-sticker, rond 17.00 op de ringbaan west bij het stoplicht voorbij de texaco richting Westpoint.

Dus ik gok fladder :W

Ik was aan het hardlopen op de stoep 8-)

Denk ook de motor van JorgRR gespot op het industrieterrein, motor stond op de Heraclesstraat in Tilburg noord voor een bedrijf in de buurt van de vrachtwaggol en busrijschool Kees van Iersel, heb de sticker niet gezien, maar van die motor is er volgens mij maar een :}
Nope, wasn't me :N
Ben al in geen tijden in Tilburg geweest. :P
 
Laatst bewerkt:
Hoi, met mij heb je gezwaaid. Je knipperde eerst. Toen dacht ik dat mn knippers nog aanstonden. Je hield in en liet je telefoon zien, maar ik kon het niet lezen, ik begreep toen eindelijk dat ik door een koekblikker gespot was ;) pas later zag ik je mf stickert achterop!

Moet je niet gewoon met de brommert daar rijden? Schiet toch niet op met de auto :?

Ps. Een transploft is van honda. Een super tenere van yamaha ;)
tenere.. ok, weer wat geleerd :+
probeerde met mn telefoon een mf sticker te googlen maar kreeg het zo snel ff niet duidelijk voor elkaar :P
snelweg is saai met de motor :X maar heb stiekem al wel een beetje het idee van een woonwerk fiets in gedachte.. heeft vrouwlief de auto ook wat vaker bij huis :)

:W
 
Gisteravond bij benefiet avond voor Japan bij de Amsterdam Arena een motor met koffer in zwarte camouflage kleuren. En er stond iets van highway 69 op :P
 
vanmiddag in Den Haag bij de albert hein vlak bij een grote bouw een ktm geloof superduke
1281195649_6_Ctg-.jpeg

1281185800_6_QJ5s.jpeg



bij deze gespot :W :W
 
Daarnet terwijl ik, jammer genoeg, in me koekblik op de Honingerdijk/Oostzeedijk (Rotterdam Kralingen) reed stond er een:

-Yamaha r6, kleurencombinatie was wit/rood en het kenteken begon met MS-RZ- ..

En daarna zag ik bij het opgaan van de rotonde richting de snelweg nog een

Hona CBR 600rr met als kenten MX-DG
 
Laatst bewerkt:
Net om 18.45 op de N65 bij Vught richting Tilburg.
Motor onbekend je reed snel tussen de rij voor de stoplichten door.

Kon nog zien dat je een Berik pak draagt.

Bij deze dus gespot!
 
probeerde met mn telefoon een mf sticker te googlen maar kreeg het zo snel ff niet duidelijk voor elkaar :P

tip..

ik heb het MF stikkertje, gefotograveerd en als weergegeven item opgeslagen in m'n telefoon..
nu alleen tegen raam duwen als ik een MFer zie rijden en ik met de auto ben.
word gelijk begrepen _O-
 
Wat: Een blauwe Suzuki SV1000-S - MJ-D*-*4
Waar: A2 Maastricht - Eindhoven terhoogte van Kelpen/Oler
Waneer: Vandaag, 18:00 uur

Wie-O-Wie heb ik gespot van uit m'n auto? :W

Ik rijd dagelijks op en neer naar Maastricht vanuit de regio s'Hertogenbosch en dit is de éérste keer dat ik een MF sticker spot op dat traject terwijl er best veel motoren rijden :o
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die mij (auto) voorbijkwam rond 18:30-18:45, 14 april op de A59:

KNEUS!!!


Zwarte motor, kon geen eens het kenteken lezen noch het type. Had een lelijk groen tasje achterop in het zwart gekleed

Kwam even zigzaggend auto's inhalen die 100-110 reden.
 
tip..

ik heb het MF stikkertje, gefotograveerd en als weergegeven item opgeslagen in m'n telefoon..
nu alleen tegen raam duwen als ik een MFer zie rijden en ik met de auto ben.
word gelijk begrepen _O-

Dan maar hopen dat je niet onderweg een agent treft want dat wordt dan een dure boete *D
 
Vanochtend rond 7.30 uur gespot op de A4 ter hoogte van Leiderdorp een bordeauxrode Suzuki Bandit (?) met mannelijke MF-er erop. Je had een zwart leren jas aan, een spijkerbroek en een overwegend witte Arai helm. Kenteken was MY-..-JT.. Je reed vlak voor me in de richting van Den Haag en op een gegeven moment heb ik (GS) je ingehaald. Uiteindelijk zijn we ter hoogte van het Prins Clausplein allebei van de A4 afgegaan. :W

Ik wil ook een GS ;) :W
 
ja dat ben ik ben daar voor 4 weken op cursus en rij iedere week maandag en vrijdag op een neer en dan wordt ik alleen op de kazerne gespot beetje jammer haha

en op me uitlaat staat beowulf is het merk van de uitlaat

gr twan



Gisterochtend gespot op de Dumolinkazerne in Soesterberg, een blauwe Z750 met kenteken MX-SV........., volgens mij stond er een nickname op de uitlaat!

:W
 
tip..

ik heb het MF stikkertje, gefotograveerd en als weergegeven item opgeslagen in m'n telefoon..
nu alleen tegen raam duwen als ik een MFer zie rijden en ik met de auto ben.
word gelijk begrepen _O-
ik had m een keer ingesteld als achtergrond.. maar vanaf dat moment had ik maanden lang niemand meer gespot dus heb m weer veranderd :P
 
Gespot rond 17:00 bij Soesterberg een wit blauwe gsxr 600?

Kon het niet goed zien aangezien je nogal snel door de file heen ging :W
Ik zat in mn Polo koektrommel die je vast en zeker niet gezien hebt ;)
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die mij (auto) voorbijkwam rond 18:30-18:45, 14 april op de A59:

KNEUS!!!


Zwarte motor, kon geen eens het kenteken lezen noch het type. Had een lelijk groen tasje achterop in het zwart gekleed

Kwam even zigzaggend auto's inhalen die 100-110 reden.

Maar de MF-sticker zag je wel zitten? :?
 
Gespot ongeveer om 17:00 uur op de A16, na de Brienenoordbrug ging je over op de A15 ik geloof richting ridderkerk.

Signalement: Zwarte motor..........Zwarte motorkledij........zwarte helm, grijs of blauwe rugtas........ kon helaas niet zien wat voor motor het was -O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan