[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.

-Dré-

MF veteraan
6 jan 2004
12.474
8
Geneve
Deel 23 zat vol, dus is het tijd voor deel 24 om aan te treden.

Dus bij deze is deel 24 geopend *O*

Het MF-spot-verleden:

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14)

[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [15)

MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep your eyes open)

MFer gespot Deel 17


[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

[Centraal] MF-er gespot! Deel 19

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! Deel 20


[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (21)

[Centraal] MF'er gespot deel 22 alweer....

MF' er gespot deel 23

De bedoeling van dit topic:
Als je een mede MF'er hebt gezien (met of zonder sticker) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor (soms koekblik), nickname op kuipruit, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk...

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! *O*
73639937b120a6fb3198c955da75b3d1


Heb je nog geen sticker? ( :Z |( ) Dan kan je deze HIER bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers...

b8c0e9a51c36cb4f97a14addd1a0a839


Keep your eyes open :]
 
quote:
Duckman schreef op 21 april 2008 @ 19:06:That was me! Dacht al dat het een spotje zou zijn! Zwarte Seat Leon toch? Like your car too

Jammer dat je me trof met originele dempers.... normaal heb ik er Termignoni's onder en dat klinkt super!
heb wat circuitdagen staan en daar zijn ze er minder blij mee....


Verder ik zelf nog een spotje op de boulevard van Noordwijk, samen met AJS vanmiddag. Volgens mij was het een Diversion, we hebben nog even een praatje staan maken


Jeps klopt, ik zat in de zwarte Leon , kwam van mijn werk

Damnz met Termignoni's issie helemaal top

Origineel is het echt niet wat.... geluid van de Termi's is :9~

full
 
Nieuwe deeltje nog maar een keer:

zojuist motor_arie gespot, reed daarna ,heel stout, tegen het verkeer in nog langs en riep vrolijk gespot :W

:Y :W

Ik had het overwerken na een uurtje wel weer gezien. Het inrijverbod geldt volgens mij alleen voor koekblikken. En zo niet, dan toch. 8-)

Maareh, vanwaar de ridder-te-voet-modus? Het was onwijs lekker :] weer
 
Net om een paar minuten over 8 (20.05 uur) kwam er een zwarte motor van de Nollenweg rechtsaf de Schagerweg op, kon het type en merk niet zo snel herkennen (geen SS iig), Suz Bandit misschien? :?

Zag je stickertje toen ik me nek omdraaide, gespot dus. :W
 
Ook nog gespot:

2 MF-ers op de motor bij het Shell Station op A58 bij Gilze-Rijen, vrijdagmiddag kwart voor 5. Reed er zelf over de snelweg langs, dus geen tijd gehad om goed te kijken en heb dan ook de motoren niet herkend, maar het waren een heer en een dame, waarvan de dame lang rood krullend haar had.

En die dame dat ben ik *O*
Was samen met m'n menneke bij MJK geweest.
Motoren zijn een Honda CBR600FS en een Triumph Daytona 675SE :9
 
Afgelopen zondag een blauwe yamaha thundercat gespot op de motorparking bij de boulevard vanScheveningen. Dat was ongeveer om 14:00 ik stond een paar fietsen naast je met mijn grijs/zwarte ZZR250.

:W bij deze: GESPOT :W
 
:Y :W

Ik had het overwerken na een uurtje wel weer gezien. Het inrijverbod geldt volgens mij alleen voor koekblikken. En zo niet, dan toch. 8-)

Maareh, vanwaar de ridder-te-voet-modus? Het was onwijs lekker :] weer
Ik rijd daar ook altijd gewoon in hoor O-)
Ridde-te-voet-modus _O- Had vanmiddag al een tankje leeg gereden, en tsjah dan verkies ik toch het gratis ov. Moet toch ook geld overhouden voor bier ;)
 
vanmiddag tegen 13.00 uur op de A2 thv. A9 een blauwe Fazer op de vluchtstrook -O-
rijder nergens te bekennen, dus ben maar weer doorgereden..
hoop dat het meeviel..?
 
ik ff mijn spot in dit deeltje nogmaals ... vanavond tijd ????? ong 17.30 uur .... waar ???? haarlemmerweg halfweg . brug bij suikerfabriek. wie ???????? 1 groene kawa ..kon niet zien welk type zxr ofzo .. en een andere motor daar heb ik helemaal niks van gezien merk. en of tie mf sticker had.
 
Alexxx_the_one Geplaatst op maandag 21 april 2008 18:48
Om even over half zes gspot:
Een rode NTV, je reed over de Nieuwe Haven richting Nieuwe Haven brug en ging nogal hard over de drempels.
Ik stond met hond net naast de auto en stak mijn hand nog op.

Heb je al vaker door destraat zien rijden, maar vergeethet elke keer weer te posten...

Hee ik denk dat je mij bedoelt, rijdend op een rode CB.
Maar idd, die heuveltjes kun je makkelijk wat sneller nemen als je er ff bij gaat staan. 8-)

Ik zal volgende keer op man + hond letten. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik rijd daar ook altijd gewoon in hoor O-)
Ridde-te-voet-modus _O- Had vanmiddag al een tankje leeg gereden, en tsjah dan verkies ik toch het gratis ov. Moet toch ook geld overhouden voor bier ;)

Ah ok, het is voor een goed doel. Dan is het goed. ;)
 
Ik heb ook weer iemand gespot. Geen idee wie of wat, maar ik zal even een beschrijving geven.
Zwarte motor, dikke vette uitlaten (2 stuks) en nummer 20 voorop. Ter hoogte van Abcoude op de A2.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan