[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag gespot op de A10/A1 richting Amersfoort: Een zwarte Suzuki Bandit.

Ik reed je in de bocht naar de A1 voorbij op mijn Yamaha Fazer, je volgde me tussen de file door totdat je het slakkentempo van die Goldwing voor mijn neus zat werd. Ik volgde je even later. Zag dat je uiteindelijk de A6 opging, ik reed verder op de A1.

Gespot dus :W
 
Vanmiddag rond 17:50 bij Kalsbeek motoren in Zwolle. Een groene Kawa Ninja met viper pijpkes. Ik had mijn rode Peuzjoo 106 rechts naast je motor staan.
 
Rond 16.45 bij Nieuwe Tonge op Goeree Overflakkee een voor mij onbekende zwarte motor (Zou een MV Agusta kunnen zijn geweest, maar zag de motor niet lang genoeg om dat zeker te weten), bestuurder had een zwarte jas aan met rode strepen op de rug.


Ik denk dat ik dat was... In dat geval m'n eerste keer gespot
 
vanaaf gespot door ons.(fuse, 4honderd, rvf400nl en mij)

vanaf de parkeerplaats bij de woudenberg (esso tankstation) in apeldoorn zuid.

een grijze blade.
je kwam vanaf de kant vd a1, en jij zwaaide nog naar ons

wie o wie was jij??


en laters ook nog jarno blade daar gespot met zn racer op de aanhanger :Y
 
vanaaf gespot door ons.(fuse, 4honderd, rvf400nl en mij)

vanaf de parkeerplaats bij de woudenberg (esso tankstation) in apeldoorn zuid.

een grijze blade.
je kwam vanaf de kant vd a1, en jij zwaaide nog naar ons

wie o wie was jij??


en laters ook nog jarno blade daar gespot met zn racer op de aanhanger :Y


heyyy dat was ik dus hahaha

leuk ben een keer gespot

ik ging ff kaartjes ophalen voor de elfstedentocht bij iemand

ik zag jullie al staan maar wist niet wie jullie waren dus vandaar niks hier gepost

maar leuk dat je me gespot had :W

had die jarno een oranje blade op zijn annhanger staan????

zo ja bij deze ook gespot op de a1 richting amersfoort

we zwaaiden nog ff naar elkaar :W
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend om 8.00 uur op de N206 Zoetermeer/Leiden.
Een zwart/rode honda 400 cc, met 2 vierkante achterlichtjes (volgens mij is er eentje kapot)

:] :W :W :W :W
 
Vanavond gespot op de A58 in de buurt van Etten-Leur richting Roosendaal.
Rond 22.15, een Soes, dacht een oudere blauw/witte GSX, t was al donker :P
Kenteken MG-04-xx

Gespot :W
 
gespot in Medemblik op de Nieuwstraat om 10:25


een sportmotor met een zwart kontje, volgens mij een CBR van een wat ouder type.

paar minuten later ging je door industrieterein Almere

Goh; ik vrees toch dit te zijn geweest... gespot binnen 1 week bestickerd in the middle of nowhere!

Thanx voor de spot ;)
 
Gespot op Zandvoort:

Alex the One,
-PJ-
Mitchell


Was gezellig :D

Ook nog een Corsaro gespot met berijder met zwarte hanekam.
-> Je handschoenen waren weggewaaid en op mijn motor gelegd, dus heb ze maar terug onder het stuur gestopt!


En net nog eentje voor de deur.

Op de Oude Trambaan in Leidschendam 15.15u, een zwarte Aprilia RSV..

:} :} dank u dank u :} :}


Vanmiddag op circuit Zandvoort gespot...

- Zwarte Yamaha met kenteken MV-40-** (ik heb nog even met je staan praten)

- Zwarte Moto Morini met bijpassende berijder met zwarte hanekam :) Ik stond nog wat aan de motor te klussen toen jij wegreed voor je laatste sessie...

- Blauwe Buell met een nep spatbordje... Maar wel mét MF-sticker!En uiteraard ook nog gespot...

- Kir
- Mitchel1986
- Alexxx_the_one

Was zeker gezellig! :Y

zat je aan mijn motor te klussen toen ik wegreed?? ow was dat het.. _O-
:W :W zal ik maar de foto's plaatsen dan O-) *D

Foto-CHUDOYEG.jpg

Foto-LJCRLRYQ.jpg

GroteFoto-K76N4M84.jpg

Foto-PF3LKKMX.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk elke dag deze week: Zwart/rode VFR400 op de HS Leiden. ik begin me sterk af te vragen of de eigenaar em niet stiekem heeft gekocht van een MF'er.

Ook gespot vandaag: Zwarte Fazer 1000 op de beestenmarkt te Delft. Gespot rond 21.45u :)

De Night Rod Special en B-King (met een paar erg mooie Yoshimura dempers) maakten de rij af :) (geen stikker though)
 
Vanmiddag/vanavond op de Erasmus Universiteit Rotterdam een knal oranje Firestrom. Berijder had een zwart/wit (Spidi?) pak aan. Toen je op je motor stapte was ik ff aan de telefoon (stond op het plein, achter de bar), anders was ik wel ff :W komen zeggen ;)
 
Vanavond +/- 20.30... gsxje (kon zo snel niet zien hoe of wat) langs de parallelweg circuit Assen. Wij (r1 08 en zx10 07) waren aan het filmen. Je reedt vanaf het circuit richting Assen centrum :W
 
8-5-2008 een rode Suzuki chopper die van Schiphol-Rijk over de N201 verder ging. Ik gebaarde nog nar me kenteken maar volgens mij snapte je me niet helemaal ;)

Ik reed op me rode Diversion 600.
 
Die buell was ik :)
ik heb 5 CBR's gezien en de moto morini met MF sticker verder geen.

ALs iedereen zijn startnummer ff kan posten kan ik kijken of ik jullie op de foto heb staan
heb er bijna 1200 gemaakt :)

voorbeeldje :
[afbeelding]

Hi Harley, mijn startnummer was volgens mij 225.Een zwarte CBR met racekuipen. rood/wit pak en zwarte OGK helm...
 
pompiedompiedom...

gespot: almere, 7:45? cbr600f net op de hogering met rugtas... ik wees subtiel naar me stikkert ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan