[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zag zojuist een motorrijder met Redbulljas en witte helm in de Poelenburg straat in Zaandam voorbij rijden (ca. 17.30 uur). Is hij ook 'n MF'er? Ik meen me te herinneren dat hij hier weleens heeft gepost :? (bij zaanstadtopic dan)
 
Net gespot, bij Motoport DH/Wateringen! Aprilia RS! Ik was die jongen in de showroom met dat blauwe Esprit shirtje met motormania erop. M'n maatje (met dat baardje) wilde ff wat motorkleding gaan passen. Dus ik, als kenner O-) , maar ff meegeweest!
(Afbeelding)

Dat ben ik *O* Ik werk daar.. maar weet ff niet zo snel wie jij bent. Ik was die gast met dat blauwe overhemd en blond haar
 
Ha die jookie!
Inderdaad, je hebt mij op 6 augustus in Woffelsbach gespot :Y ,
ik kon nu pas reageren omdat ik net terug ben met m`n
rooie `fietsje`. 3 x bijna teveel gegumd met m`n
voorband, die nu ook op `t canvas zit(0.5 mm profiel aan
de zijkant over!) En voor de rest van de forummers:
ja, je kan ook gummen met een Kawa GTR1000! })
See ya later

 
vanmorgen gespot 8.30, Leidschendam noordsingel, bij de shellpomp, jij kwam vanaf de sijtwendetunnel richting l'dam : rode bmw berijder had een geel fluorhesje aan. (ik reed net weg bij de pomp)
Zou het toevallig ook een Honda Pacific Coast (zie avatar) geweest kunnen zijn? Tijd en plaats kunnen wel ongeveer kloppen, gele hesje ook, en ik meende in het voorbijrijden ook een stickertje te zien zitten op een motor die bij de Shell wegreed, dus...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan