[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jaaa! :W

Teveel spots op 1 dag, dus dat was ik even vergeten. Maar ik zag je inderdaad zwaaien. Je zwaaide alleen niet helemaal in mijn richting, dus was ik het alweer vergeten als zijnde "die herkent iemand anders". :+

:}

Ik hoef vast niet meer te zeggen dat die bestickerde motor van mij was he? :P
Haha, ik wist ook niet wie van de mensen daarboven jij was :P Alleen je motor herkende ik dankzij de sticker :)
 
Zaterdag 10 Juni bij Goedhart Motoren te Bodegraven
Tijd; rond 11:00 - 11:30
Wat; Kawasaki ZX6R, kleur Blauw

Ik kwam even wat onderdelen halen, jij stond tussen allerlei andere motoren opgesteld. Ik vermoed dat je 'm daar had gestald voor een beurt?
full


full


Mooie fiets :Y :W
 
Na een lange tijd Mazzia weer eens gespot op de parkeerplaats. (volgens mij vrijdag ook al gezien).
 
Kevinsfanclub, je bent gespot! ;)

Tijd: 9:54
Plaats: kruising n-rondweg/kapittelweg (Breda)

Klopt of niet? :)
Je draaide rechtsaf de kapittelweg op, richting hoge vucht zeg maar. Ik neem aan dat je dan ergens daar op de kapittelweg bij een van die bedrijven werkt? Bosch ofzo? :)
 
Vanmorgen rond 08:20 bij 't begin van de 80 km zone op de A20 richting Hoek van Holland.

Een MF-er :+

Geen idee wat voor motor 't was...ik zat in mijn koekblik. Je kwam rechts voorbij.

Ik zag iig dat je je MF sticker op de rechterkoffer had.

Je kenteken begon met MF-12-

Wie o wie? :?
 
Gisteren gespot bij Harderwijk: een blauwe CBR 1000RR
Jij reed voorop in een groepje van 5/6 man, achter jou een R6. Jullie sloegen linksaf richting Elspeet/Uddel bij de stoplichten bij Harderwijk. Wie o wie??
 
Kevinsfanclub, je bent gespot! ;)

Tijd: 9:54
Plaats: kruising n-rondweg/kapittelweg (Breda)

Klopt of niet? :)
Je draaide rechtsaf de kapittelweg op, richting hoge vucht zeg maar. Ik neem aan dat je dan ergens daar op de kapittelweg bij een van die bedrijven werkt? Bosch ofzo? :)

Bedankt voor de spot, maar mijn accu is naar de andere wereld. mijn motortje staat nu al een weekje stil..
 
Gisteren gespot bij Harderwijk: een blauwe CBR 1000RR
Jij reed voorop in een groepje van 5/6 man, achter jou een R6. Jullie sloegen linksaf richting Elspeet/Uddel bij de stoplichten bij Harderwijk. Wie o wie??
600RR/1000RR meeting... Ik gok Hannus :? Maar die was met een R1... hmm
 
Ennuh eerder al een SRADje met blauw pak geloof ik gespot in Spaarndam bij de sluizen.
Je rijdt hier wel vaker :Y


Uurtje of zeven? dikke kans dat ik dat was, ik zag nog wel een rijder staan voor het stoplicht was te laat om te zwaaien.. dus bij deze :W
 
:Y

Maar waar was jij nou de afgelopen we(e)k(en)??
Ben je op vakantie geweest ofzow?? *O*
Of zat je aan weer 'de andere kant'?

Begin mei was ik inderdaad een week vrij. Ben druk bezig met de badkamer te voorzien van een nieuwe vloer, tegels, douchecabine, toilet. Of te wel een complete verbouwing. :)

En daarna verscheidene dagen er nog bij opgenomen om te kunnen klussen, en de vele "vaste" verlofdagen werken natuurlijk ook niet mee.

In juli zal ik waarschijnlijk weer terug gaan naar mijn vaste afdeling op de "goede" kant. :9
 
Wanneer? Vanmorgen 07:50
Wie op wat? Blauw-witte GSXR 600/750/1000 tussen de file door.
Waar? A6 richting Muiderberg
Ikkuh: In koekblik.
 
Bedankt voor de spot, maar mijn accu is naar de andere wereld. mijn motortje staat nu al een weekje stil..
Hehe, oeps... Ik zie aan je ondertitel dat het ook helemaal niet kan, het was namelijk een ZX-*R die ik zag, een Ninja dus. Hij was rood dus ik dacht dat jij het was, maar jij hebt een CBR... Oei, schande ;) Er zat wel een MF sticker op dus het moet iemand van hier geweest zijn :)
 
600RR/1000RR meeting... Ik gok Hannus :? Maar die was met een R1... hmm

Zou kunnen hoor.. 't was in ieder geval een R nogwat, zat ff te kijken wat er nog meer bij reed. Dacht ook een rood/wit/zwarte CBR1000F.. Moet je ff aan hem vragen of hij dat was.. Ik stond bij het rode kruisje te wachten, en zij kwamen van links en sloegen ook linksaf. Dacht ook al aan de RR meeting, maargoed.. aangezien er een cluppie anderen bij reedt :?

full
 
Vanmiddag gespot, een groene Kawa ZX6R Ninja.
Bij GILEX motoren in de Marnixstraat in Amsterdam voor de deur geparkeerd.

Ik zat helaas met dit weer in mijn koekblik.
Alhoewel helaas, ik word helemaal gek in dat motorpak met deze temeratuur... -O-

Wie o Wie????
 
ja het is me een potje warm ik ga mooi savonds anders is het gewoon geen pretje voor het stop licht

ik heb mezelf gespot in omme :] maar die van mij kon nie aan de rechterkant dus heb hem maar over de nl sticker gedaan maar volgens mij kun je daar een boete voor krijge maar dat weet ik nie meer cker ziet er wel gaaf uit

mzzl
 
Vanmiddag gespot, een groene Kawa ZX6R Ninja.
Bij GILEX motoren in de Marnixstraat in Amsterdam voor de deur geparkeerd.

Ik zat helaas met dit weer in mijn koekblik.
Alhoewel helaas, ik word helemaal gek in dat motorpak met deze temeratuur... -O-

Wie o Wie????

Misschien Phatzak :?

Alhoewel hij vaste klant is bij Horeon in Zwanenburg O-)
 
Hehe, oeps... Ik zie aan je ondertitel dat het ook helemaal niet kan, het was namelijk een ZX-*R die ik zag, een Ninja dus. Hij was rood dus ik dacht dat jij het was, maar jij hebt een CBR... Oei, schande ;) Er zat wel een MF sticker op dus het moet iemand van hier geweest zijn :)

Mischien Marcel uit Made, zijn nick: Tinus R.

Hij heeft exact dezelfde kleurstelling als de mijne, maar dan een kawa
 
Vanavond 21.15 nog een spot : Rickie en Jessy op de N208 richting Haarlem

Had jullie niet herkent door de kawa, zag wel een sticker dus ik wijzen en toen herkende ik jullie van de AM _O-

:W
het is riKkie |( :+

wij zaten al naar elkaar te kijken, zo van wtf ken je ons niet meer _O- _O-
 
Gespot 11-06-06 Maarten ZXR op lathum, met zijn ZXR 400 En dat ZONDER MF sticker :N
Leuk ff te kletsen / gezicht bij de nick te zien :+
:W heb jullie ook gespot *O* (Masacre)


Maaruhh... die sticker is eraf gegaan voor Italië...

En JULLIE zouden je meoten gaan schamen omdat je in koekblik was i.p.v. op 2 wielen O-)
 
het is riKkie |( :+

wij zaten al naar elkaar te kijken, zo van wtf ken je ons niet meer _O- _O-
(zie edit ;) )
_O- ik zat ook al te grinniken, zag het echt niet, ik zie twee motoren gebroederlijk naast elkaar rijden, zie in ene een sticker (zit die kentekenplaat wel onder de juiste hoek gemonteerd :? ;) ) dus ik ooh ff zwaaien en duidelijk maken dat het een spot is, ik druk gebaren en in ene herkenning _O- Toen maar weer snel gas gegeven :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan