[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [13]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.557
113.005
Rèswèk
Hier is deel 13 alweer

Mocht je nog willen weten of je voor 11 juni 2006 gespot bent dan kan je deze 12 topics ff doorlezen...

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)



De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien ( :W ) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! ( *O* )
full


Heb je nog geen sticker? ( |( ) Dan kan je deze hier bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.

full
 
Laatst bewerkt:
B| Kunnen we weer over tot de orde van de dag :? Dat gezeur om een nummertje :+

Vandaag gespot : Nessy en Losbol ergens in de polder vraag me niet waar :P

full


Was leuk :Y en een fijne vakantie alvast in down-under :W
 
Vanavond 21.15 nog een spot : Rikkie en Jessy op de N208 richting Haarlem

Had jullie niet herkent door de kawa, zag wel een sticker dus ik wijzen en toen herkende ik jullie van de AM _O-

:W
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag rond half2/2uur vlakbij Arnhem een BMW met mf stikker gespot.
Je reed bij de stoplichten tussen de autos door :P

Weet niet precies waar het was aangezien ik niet bekend ben daar O-)
 
Vandaag MF-ers gespot in Hoek van Holland op het strand nabij de waterweg.
Lag op het strand komen er 2 motordames (te herkennen aan helmen en lederwaren en tanktassen)bij ons zitten.
Dat waren "Dondepoes en Sfinx" Later zag ik bij het naar de motoren lopen "Fuck the Milieu" met zijn damen.
Ik neem nooit een camera mee naar het strand. Ga meestal zwemmen in de zee en dan jatten ze hem. :(

De wereld is maar klein. :Y
 
vandaag Robert.v gespot voor zijn huis ,sorry man ik en clyde hadden geen rijd meer om wat te drinken bij je.....moet morgen weer werken B| :X '(
 
vanmiddag gespot door cervo, tenminsten ik vond een briefje op mijn motor dat ik gespot was. wat doet iemand uit zaandam nou in leeuwarden?

Misschien wat laat maar was ff vergeten dit topic te lezen, inderdaad gespot! Was voor werkzaamheden in Leeuwarden en zag je motor staan bij Motoport Leeuwarden......... :}
 
Vanwege het uitblijven van een reactie in deel 12:

Gisteren gespot op de A4 richting Amsterdam, grofweg tussen Leidschendam en Leiden/Stompwijk:

Intruder/Virago met kenteken MR-57-.. rond de klok van 10.30u.

Ik reed in een Scania trekker-oplegger mega-koekblik, in een Dirk van den Broek outfit ;)

:W
 
Gespott!
Vandaag, rond 8 uur vanmorgen, voor het spoor @station harderwijk
Rode Ducati, ben model vergeten, met andere motoren zonder MF sticker. Ik liep langs met een motorjas en helm in mn hand, en zat uitvoerig te kijken

Even nagezocht: Zo te zien was het een 1000Ds
Edit: Oja, je had een rood/zwart Rev'it pak aan, met bultrug
Wieee was het?

Als je er een 900SS i.e. van 2001 van maakt dan heb ik die ook gespot. En vaak ook, reed er namelijk de hele dag voor/achter. Was Mr.X. Uiteraard heb ik ook een MF-sticker dus kan het ook niet geweest zijn. Maar denk het wel want wij reden daar idd iets voor 8en langs.
 
Gespot. Vanmiddag om 13:30 op de A2 bij een tankstation in Limburg. Een zwarte 600RR kenteken **-**-66
 
Vanmorgen rond 12.00 haalde mij in na de Coentunnel een ouder model motor met sticker (kenteken begon met MK).
Jij nam de afslag Westpoort/Westerpark.
Ik reed met die grote sporttas met American football spullen achterop.

Ik groet U :W
 
Op zondag 11 juni 2006 schreef Spider het volgende:Dat kan ik wel eens geweest zijn: zwarte Fazer 1000 met tanktas, ik in zwart/grijs/wit pak met dito helm. We waren met 5 man, ik reed achteraan en toeterde en zwaaide naar boven :) Ik zag daar namelijk een motor met sticker!

Jaaa! :W

Teveel spots op 1 dag, dus dat was ik even vergeten. Maar ik zag je inderdaad zwaaien. Je zwaaide alleen niet helemaal in mijn richting, dus was ik het alweer vergeten als zijnde "die herkent iemand anders". :+

:}

Ik hoef vast niet meer te zeggen dat die bestickerde motor van mij was he? :P
 
Vandaag MF-ers gespot in Hoek van Holland op het strand nabij de waterweg.
Lag op het strand komen er 2 motordames (te herkennen aan helmen en lederwaren en tanktassen)bij ons zitten.
Dat waren "Dondepoes en Sfinx" Later zag ik bij het naar de motoren lopen "Fuck the Milieu" met zijn damen.
Ik neem nooit een camera mee naar het strand. Ga meestal zwemmen in de zee en dan jatten ze hem. :(

De wereld is maar klein. :Y
Ja, was cker gezellig vandaag op het strand van 'Hoek' *D

Nog bedankt voor het bewaken van onze spullen (terwijl we heerlijk in zee een ijskoude duik namen) :}

Donderpoes en Lynx
 
vanavond 11-06-06, viccie en blauwitje gespot @ scheveningen, toen ze wegreden..

en verder jorge24, bobak, nickman84,gekke dirk en nog 2 mf-ers gespot @ poserplek @ scheveningen
 
Vanavond 21.15 nog een spot : Rickie en Jessy op de N208 richting Haarlem

Had jullie niet herkent door de kawa, zag wel een sticker dus ik wijzen en toen herkende ik jullie van de AM _O-

:W
_O- :W Wij zagen het iets aan de late kant :P

Ennuh eerder al een SRADje met blauw pak geloof ik gespot in Spaarndam bij de sluizen.
Je rijdt hier wel vaker :Y



ps dit was jessy dus pfffffff vrouwen |( |(
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan