[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmorgen +/- 11:20 gespot blauw/witte suzuki SRAD kenteken Mp-**-21.
Je ging bij het stoplicht voor mijn koekblik staan. Jij ging rechts af de schenkkade op.

Gegroet :W

motor@gek
 
Al een tijdje geleden, dus nog tegoed.. :+ NitroMax & Cora. ;)

full


Valt niet tegen hè met een mobieltje.. 8-)
 
Gister avond rond 21.30 uur. Een, ik denk, S-Rad op de weg vanaf de boulevard van scheveningen. Wij sorteerden rechts voor richting Utrecht en jij ging rechtdoor richting ???????. Ik niet goed op zitten letten op kleur enzo. Ik weet wel wat er erg veel reflectie op zijn/haar jas zat.
 
ahhh weer iemand gespot in rhenen stond een groene kawasaki zx6r dacht ik bij maarten colijn ijssalon motor stond naast een zwarte shopper
 
Hmm, ik heb je niet zien lopen. Ik was ook meer boven in de kleding afdeling. Maareh al de tweede keer in een korte tijd(geloof 1,5 week!) dat ik jou gespot heb! Was die op Hoevelaken met die SRAD/zwarte combi/rugtas.... (rings a bell?)

edit: ff spelfoutje weggehaald!
Jup bell rings
O-) ,

ik zat boven in het kantoor bij die appie motoren :Y
 
Vanmorgen +/- 11:20 gespot blauw/witte suzuki SRAD kenteken Mp-**-21.
Je ging bij het stoplicht voor mijn koekblik staan. Jij ging rechts af de schenkkade op.

Gegroet :W

motor@gek

That would be me! Je heb niet getoeterd ofzo hè? Of heb ik dat niet gehoord misschien!? Nou ja heb ook veel aan me kop, helaas... :( Iig tnx voor de spot!
 
Jup bell rings
O-) ,

ik zat boven in het kantoor bij die appie motoren :Y

Boven in het kantoor (maareh, appie motoren :? ), ah daar heb ik wel eea aan beweging gezien, maar verder niet veel op gelet eiegnlijk. Wel lekker staan kletsen met je vrouwelijke collega van de kleding afd.!
 
Gister avond rond 21.30 uur. Een, ik denk, S-Rad op de weg vanaf de boulevard van scheveningen. Wij sorteerden rechts voor richting Utrecht en jij ging rechtdoor richting ???????. Ik niet goed op zitten letten op kleur enzo. Ik weet wel wat er erg veel reflectie op zijn/haar jas zat.

Ben daar gisteavond rond die tijd wel in de buurt geweest? Heb je nog iets specifiekere locatie dan rechtsaf ri Utrecht? En zou het kunnen dat die reflectie witte vlakken waren?
 
ik heb een nieuwe telefoon *D met camera :Y

(Afbeelding)

dinsdag 17.00 uur op industrieterrein lagerweide utrecht
Dat was ikke! *O*
Ik had alleen super haast, want ik had op dat moment al 20 minuten vertraging voor een afspraak en ik moest dus nog naar Nieuwegein! O-)
Vandaar dat ik niet even een babbeltje kwam maken.
M'n humeur was niet al te best trouwens, want ze hadden die pin-automaat aan de pomp buiten werking gesteld, dus ik moest alsnog naar binnen om af te rekenen.. B| :X
 
Door Richardg op 15-08-2006 21:17
      Bekijk het profiel van deze user Ga naar de homepage van deze user
      
      

Quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 16:41 schreef pinty het volgende:
vanmorgen gespot 8.30, Leidschendam noordsingel, bij de shellpomp, jij kwam vanaf de sijtwendetunnel richting l'dam : rode bmw berijder had een geel fluorhesje aan. (ik reed net weg bij de pomp)


Zou het toevallig ook een Honda Pacific Coast (zie avatar) geweest kunnen zijn? Tijd en plaats kunnen wel ongeveer kloppen, gele hesje ook, en ik meende in het voorbijrijden ook een stickertje te zien zitten op een motor die bij de Shell wegreed, dus..

klopt dat was het, bij deze gespot!!
 
om ongeveer 1600 een zwarte VTR die van het prins bernardplein de gooiseweg opdraaide in Amsterdam
 
vandaag 16-8-2006 om 17:30 uur,
vanuit de auto gespot in Spijkenisse
bij de stoplichten RPZ rechtsaf de Schenkelweg op

een zwart/groene CBR 600f
wie-o-wie?
 
Zo juist gespot van uit Den Haag richting Zoetermeer een Suzuki Gsxr. omstreeks 15.30 foto zegt genoeg. :P

Reed zelf in een zwarte Fiesta.. ;)

404276


Nice sound by the way

*D
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag gespot:

Rond 13:00 uur een blauwe FJR1300 bij de hoofdingang van de firma Thales te Hengelo
 
Zo juist gespot van uit Den Haag richting Zoetermeer een Suzuki Gsxr. omstreeks 15.30 foto zegt genoeg. :P

Reed zelf in een zwarte Fiesta.. ;)

(Afbeelding)

Nice sound by the way

*D


cool!!
dat waren wij :} (H4D3S)
H4D3S: Ik dacht al wat doet die Fiesta nou de hele tijd achter me? Misschien video wagen ofzo O-) Dus deed nog rustig aan.
Ik voelde mijn vriendin nog wat bewegen achterop en keek toen opzij, toen dacht ik: IK BEN GESPOT!!! Ik vroeg nog naar een foto van m`n kont heh, nog opgemerkt?

Daarna was er vrij baan en kon ik weer een beetje door rijden :Y

Normaal zit m`n vriendin wel met motorpak achterop alleen die ligt op het moment bij de kleermaker helaas.

Mooie foto! :} :} :} :} :} :} :}

btw maakt mijn uitlaat zoveel herrie dan? Niet gek voor 125 euro heh?
 
Vandaag vluchtig kennis gemaakt met Timbo ... op z'n ZX6R.. :W

We hadden al eerder wat woorden gewisseld bij het stoplicht, toen was ik met m'n VFR ..
(gesprek: regen na lange droogte.. het was glad, hij reed op slicks banden met weinig profiel, ik op Diablo's van 1 week oud :] )

Vandaag was ik met een geleende Blackbird .. (geen sticker)


*edit, typo..
 
Laatst bewerkt:
Ben daar gisteavond rond die tijd wel in de buurt geweest? Heb je nog iets specifiekere locatie dan rechtsaf ri Utrecht? En zou het kunnen dat die reflectie witte vlakken waren?

Die reflectie kunnen idd gewoon witte stukken zijn geweest.
Specifiek kan ik nieet echt zijn, dit omdat ik zelf normaal via de haven naar de boulevard rijdt en mijn chauffeur is via de andere kant heen en terug gegaan. Het was dus op het stuk als je van de boulevard naar de snelweg rijdt via PI scheveningen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan