[Centraal] MF'er gespot? Post het hier [14]

Status
Niet open voor verdere reacties.

MRND-X

MF veteraan
24 aug 2005
10.411
1
Zaanstreek
Hier is deel 14 alweer

Mocht je nog willen weten of je voor 15 augustus 2006 gespot bent dan kan je deze 13 topics ff doorlezen...

[centraal]MF'er gespot? Post het hier!

[Centraal]MF'er gespot? Post het hier! (2)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (3)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (4)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (5)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (6)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (7)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (8)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (9)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (10)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (11)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! (12)

[centraal]MF'er gespot? Post het hier! [13]

De bedoeling van dit topic
Als je een mede MF'er hebt gezien ( :W ) dan kan je dat hier posten.
Probeer zo duidelijk mogelijk te zijn, type/kleur motor, datum/tijd en waar je diegene hebt gespot natuurlijk.

Hoe herken ik een MF'er?
Aan de MF sticker natuurlijk! ( *O* )
full


Heb je nog geen sticker? ( |( ) Dan kan je deze hier bestellen. Hier staan ook langwerpige MF-stickers en MF autostickers.

full
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zag zojuist een motorrijder met Redbulljas en witte helm in de Poelenburg straat in Zaandam voorbij rijden (ca. 17.30 uur). Is hij ook 'n MF'er? Ik meen me te herinneren dat hij hier weleens heeft gepost :? (bij zaanstadtopic dan)
 
Om 16.50 ongeveer in Leersum terwijl ik in de regen stond te tanken: een of andere uit het raam van een busje hangende gek die keihard "Gespot" roept :? :?




Als'ie nou op een groene VFR had gezeten had ik wel geweten wie het was :+

:W
 
Rond 17:30u op de A28 Zwolle richting Amersfoort:

Een groene Kawasaki. Je nam afslag Nunspeet-Oost.

Ik reed rechts in een stickerloze Megane, achter een vrachtauto. Jij kruisde tussen de vrachtwagen en mij door van de linker rijstrook naar de uitvoegstrook. Volgens mij wilde je voor de regen thuis zijn :+

Wie o wie?
 
Vanmorgen 10:15 op de A10 bij afslag Sloten (S107), een zilvergrijze Diversion (?) met een MF-sticker :)

Je hebt mij waarschijnlijk alleen in de spiegel gezien ... roodzwarte XJ600, witte helm en een zwart/grijs leren jas.
 
Net gespot, bij Motoport DH/Wateringen! Aprilia RS! Ik was die jongen in de showroom met dat blauwe Esprit shirtje met motormania erop. M'n maatje (met dat baardje) wilde ff wat motorkleding gaan passen. Dus ik, als kenner O-) , maar ff meegeweest!
(Afbeelding)

Dat ben ik *O* Ik werk daar.. maar weet ff niet zo snel wie jij bent. Ik was die gast met dat blauwe overhemd en blond haar
 
Om 16.50 ongeveer in Leersum terwijl ik in de regen stond te tanken: een of andere uit het raam van een busje hangende gek die keihard "Gespot" roept :? :?




Als'ie nou op een groene VFR had gezeten had ik wel geweten wie het was :+

:W

O-) _O-

Heee buurman 8-)

Die gek was al bij mij :+

Gespot, _Fanatic *O*

*O*

Weer gezellig he 8-) , thnx voor de koffie :j



En vanmorgen bij het ontbijt gespot; Motormutsje 8-) :W
 
Jawel mf'er in opleiding mijn vriendin, heeft vandaag haar eerste spotje gedaan :Y
Het was voor de brug in spaarndam, mijn vriendin zat in de groene polo.



Geen idee waarom het plaatje niet wil.. tis een jpeg, niet te groot en niet te zwaar -O-

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/404006/3bd0d9fa1d5b7333d5d6149c895cbccc (SP_A0153.jpg)​
 
Laatst bewerkt:
Suzuki gixxer, kenteken begint met MB gespot op camping Oriental in Zuid Limburg (Berg en Terblijt). (8/9 augustus)

Niemand??? ;(
 
mazzia gespot in haar blikje op de parking.

Lekkere vakantie gehad? Heb je al een tijd niet meer gezien.
 
mazzia gespot in haar blikje op de parking.

Lekkere vakantie gehad? Heb je al een tijd niet meer gezien.
Betrapt.....shame on me........zulk mooi weer en dan met het koekblik.... :X
Gistermiddag zo'n 6 keer de binnenkant van mijn helm volgeproest, enig idee hoe veel je nog ziet tijdens een hevige niesbui? B|

Enniewee, de afgelopen 3 weken weer zo'n 5000 km op het tellertje erbij gezet door Belgie, Duitsland, Zwitserland, Italie, Frankrijk, Spanje en Andorra!! :P
 
Vanmorgen in de file (Veenendaal- Zeist A12) een mede MF-er gespot.
Ik heb 1 herkenningspunt, er zat een knuffel (-aap) op z'n ruitje geplakt.
Verder zag ik niet veel.

Gespot by Jetje ;)
 
Dat ben ik *O* Ik werk daar.. maar weet ff niet zo snel wie jij bent. Ik was die gast met dat blauwe overhemd en blond haar

Hmm, ik heb je niet zien lopen. Ik was ook meer boven in de kleding afdeling. Maareh al de tweede keer in een korte tijd(geloof 1,5 week!) dat ik jou gespot heb! Was die op Hoevelaken met die SRAD/zwarte combi/rugtas.... (rings a bell?)

edit: ff spelfoutje weggehaald!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan